iransite iransite .

iransite

خريد درب اتوماتيك

يكي از ملاك‌ هايي كه شما بايد در نظر داشته  باشيد خدمات پس ‌از فروش درب‌ اتوماتيك است مانند آسانسور يا هر وسيله ي مصرفي اين‌ چنيني ديگري اگر شركت فروشنده بعد از فروش محصول هيچ خدماتي را به شما ارائه ندهد به دردسر خواهيد افتاد و پيدا كردن سازمان خدماتي ديگري براي استخدام نيرو به مشكل بر خواهيد خورد. پس حتما از فروشنده بپرسيد كه خدمات پس‌ از فروش به محصول تعلق مي ‌گيرد. درست است كه هزينه‌ اي كه به فروشنده پرداخت مي  ‌كنيد هميشه ملاك درستي براي اين‌  كه محصول مرغوب باشد نيست اما معمولاً مخصوصاً در چنين اقلامي شما با پرداخت كردن هزينه بيشتري كالاي قابل ‌اعتماد تري را دريافت مي ‌كنيد. به ‌طور كلي و ميانگين قيمت درب اتوماتيك دياكو با توجه به شركت سازنده كه در چه كشوري قرار دارد توليد داخل است يا نه از 18 ميليون تومان تا 60 ميليون  تومان متغير است.

 


 

تعمير درب اتوماتيك 

درب اتوماتيك پاركينگ ، درب اتوماتيك شيشه اي ، كركره برقي و به طور كلي انواع درب اتوماتيك از آن دسته از سازه هايي هستند كه به طور اتوماتيك و برقي كار مي كنند و تنها با استفاده از ريموت كنترل باز و بسته مي شوند. با توجه به ميزان تردد در ساختمان هاي تجاري و مسكوني اين احتمال وجود دارد كه به مرور زمان دچار خرابي شوند. بنابراين به محض خراب شدن درب اتوماتيك بايد نسبت به تعمير آن اقدام شود. تعمير درب اتوماتيك بايد توسط يك متخصص و كارشناس انجام شود. در عين حال توصيه مي كنيم براي طول عمر و كارايي بيشتر درب اتوماتيك به صورت دوره اي نسبت به سرويس آن اقدام نماييد. لازم به ذكر است كه هزينه تعميرات درب اتوماتيك و سرويس درب اتوماتيك با توجه به نوع خرابي و قطعات مورد نياز متفاوت مي باشد. بيشترين هزينه اي كه ممكن است براي تعمير درب هاي اتوماتيك صرف شود مربوط به تعمير موتور درب اتوماتيك خواهد بود.

 

اپراتور درب اتوماتيك

وقتي نزديك در اتوماتيك مي‌ شويد به ‌خودي ‌خود باز مي  ‌شود چطور اين اتفاق مي  ‌افتد؟ حقيقت اين است كه ساختار درب‌ اتوماتيك خيلي پيچيده نيست آن‌  ها داراي سنسور و يك مدار الكتريكي كنترل‌ كننده هستند كه به ‌صورت خودكار هر موجود متحركي كه به آن‌ ها نزديك شود شناسايي مي ‌شود و توسط اپراتور در باز مي ‌شود. درست است كه مي‌ گوييم اين يك ساختار ساده است اما كنترل‌ كننده اين درد ها ساختار پيچيده ‌اي دارد چرا كه بعد از اين ‌كه اپراتور، درب اتوماتيك را باز كرد بايد با در بسته شود براي بالا رفتن امنيت اپراتور و كنترل ‌كننده هماهنگي و سرعت بالايي بايد داشته باشند. اگر اين هماهنگي به هر نحوي به ‌هم بريزد براي كساني كه مي ‌خواهند از در عبور كند خطرناك خواهد بود و در ممكن است تا مدت طولاني بدون آنكه نياز باشد باز بماند

https://diakodoor.com/درب-اتوماتيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۵۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

كركره برقي ارزان

پارامترهاي مختلفي در تعيين قيمت كركره برقي نقش دارند كه از اين دست مولفه ها مي توان به ابعاد كركره برقي، جنس تيغه ها، كيفيت يراق آلات، درصد خلوص فلزات به كار رفته شده در ساختار كركره برقي، نحوه اتصال تيغه ها به همديگر، نوع و جنس تيغه ها، طرح و رنگ تيغه ها، برند و كشور سازنده، مشخصات فني اشاره كرد.البته فاكتور هاي ديگري نيز در بعضي از پروژه هاي خاص مانند استفاده از منبع تغذيه و .. نيز در قيمت كركره برقي بي تاثير نمي باشد . در زمان اندازه گيري محل نصب كركره برقي ، اگر محل مورد نظر شما آهن كشي شده باشد از داخل پروفيل و اگر اهن كشي نشده است از ديوار و جايي كه كركره برقي دياكو بايد نصب شود اندازه گيري نماييد .

معرفي انواع كركره برقي

1- يكي از رايج ترين انواع كركره هاي برقي، صفحات آلومينيومي مي‏باشد. متريال اصلي اين تيغه ها از بيلت استاندارد آلومينيوم با تكنيك توليد اكسترود مي باشد. از خصوصيات كركره برقي آلومينيومي مقاومت در برابر خوردگي است. اين كركره ها سبك هستند. از ويژگي هاي ديگر اين كركره ها رنگ بندي متنوع مي باشد كه جلوه هاي بصري بهتري را براي منازل ما ايجاد مي كند. 
2- يكي ديگر از انواع كركره هاي پركاربرد، پلي كربنات شفاف مي باشد كه جهت انواع كركره برقي واحدهاي تجاري، پاركينگ ها، پنجره ها و... مورد استفاده قرار مي‏گيرد. اين كركره ها از هر دو طرف قابل رويت هستند. آنها اتوماتيك بوده و از دوام بالايي نيز برخوردار هستند. از اين كركره ها به عنوان پارتيشن بين لابي و باغ خود نيز مي توانيد استفاده كنيد. بنابراين مي توانيد به راحتي از طريق اين كركره ها از منظره باغ لذت ببريد. دارا بودن خصوصيت نورپذير بودن، علاوه بر استحكام و زيبايي مي تواند نور موردنياز آن محل را نيز در صورت لزوم تامين نمايد..
3- يكي ديگر از كركره هاي برقي مورداستفاده كركره برقي گالوانيزه فوم دار است كه داراي رنگ و طرح گوناگون مي باشد. در مقايسه با تيغه هاي كركره برقي آلومينيويم، اين نوع تيغه ها از استحكام كمتري برخوردار مي باشد. اين نوع كركره برقي به شدت  بي صدا بوده و به همين دليل از آن براي درب ورودي پاركينگ ها استفاده بيشتري مي ‏شود.
4- يكي ديگر از انواع كركره هاي برقي مي توان از نوع كركره پانچ نام برد كه اين قبيل كركره ها براي زيبايي بيشتر و همچنين ورود نور بصورت تركيبي با تيغه كركره آلومينيوم ساده به كار مي رود. براي جلوگيري از ورود و خروج گردوخاك در پشت تيغه كركره پانچ، از تلق شفاف پلي كربن استفاده مي شود. البته در صورتي كه از اين نوع كركره ها در پاركينگ استفاده گردد، نبايد در پشت تيغه كركره پانچ، نوار پلي كربن نصب شود زيرا مانع خذوج دود توليدي اگزور خودروها از ميان كركره هاي پانچ خواهد شد.

https://diakodoor.com/كركره-برقي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۰۸ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

هزينه هاي گوگل ادوردز (google adwords) در قبال بازاريابي

بعد از اين عمليات كه كلمه كليد انتخاب شد ، گوگل ادوردز پيشنهاد قيمت را اعلام و در قسمت پرداخت هزينه مي توانيد مشخص كنيد كه سايت شما در در قسمت پيشنهادات و در بالاي سايت قرار بگيرد ، مي توانيد مشخص كنيد كه سايت شما در وب سايت هاي ديگر تبليغ شود . بنابراين گوگل در قبال هر كليكي توسط كاربر روي سايت شما انجام مي شود را مي شمارد و هزينه آن را از موجودي پرداختي كم مي كند. در ضمن به هر اندازه كه تبليغات شما از امتيازات بالاتري برخوردار باشد . گوگل هزينه كمتري را براي بهينه سازي سايت شما پيشنهاد مي كند. و حداقل هزينه هاي دريافتي گوگل نيز تا كمتر از 2 دلار نيز پيشنهاد مي شود . كه هدف شركت گوگل از اين كار جذب مشتريان براي درآمد زايي بيشتر مي باشد . كه در اين بابت اگر تبليغ بازخورد خوبي نداشته حتي اينكه هزينه هاي بالاي جهت تبلغات پرداخت كرده باشد در اين صورت جلوي تبليغات سايت را مي گيرد يا متقابلا اگر هزينه و بودجه كمي را پرداخت كرده باشيد ولي اگر بازخوردي خوبي داشته باشد باز هم در نتايج خود نشان دهد.

اصول مهم در راه اندازي گوگل ادوردز (google adwords)

  • ميزان بودجه و هزينه اي كه قرار است صرف اين كار كنيد .
  • مشخص كردن كلمات كليدي مناسب با ابزارهاي درجه سختي براي انتخاب كليد واژه (مانند سايت Ahrefs) .
  • بررسي و آمار رقابت در حوزه كاري مربوطه (استفاده از سايت Adwords) : سايت گوگل Adwords مي تواند استراتژي هاي لازم در انتخاب كليد واژه مناسب در كسب كارتان ، ميزان محبوبيت كليد واژه در بين كاربران و بازديدكنندگان ، شناسايي و مقايسه كليد واژه در بين وب سايت هاي رقبا و ... را مي توان با اين سايت به دست آورد .

https://***site.com/services/google-adwords


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۲۹ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

پروپوزال نويسي دكتري چگونه است؟

همانطور كه در بخش قبل بيان شد، پروپوزال در واقع يك طرح و يا موضوعي از هدف پايان نامه است. در پروپوزال نويسي دكتري پژوهشگر بايد موضوعي را انتخاب نمايد كه جديد و نو باشد و علاوه بر اين دلايل كافي براي متقاعد كردن كميته علمي دانشكده خود نسبت به موضوع فوق را داشته باشد. نوشتن و فرمت پروپوزال در مقطع دكتري از يك رشته به رشته ديگر متفاوت است و مي بايد قبل از نوشتن پروپوزال دكتري دستورالعمل و آئين نامه دانشگاه را مورد توجه قرار داد. در مرحله اول بهتر است با استاد راهنماي خود نسبت به موضوع پروپوزال خود مشورت نمود. زيرا اولين فردي كه پروپوزال دانشجو را به دقت مورد بررسي قرار مي دهد، استاد راهنماست و بخش هايي كه نياز به اصلاح دارند، توسط استاد راهنما مشخص مي شود. از مهمترين استراتژي هايي كه در انتخاب موضوع پروپوزال اهميت دارند به شرح زير است:

  • موضوع انتخاب شده به تناسب نياز جامعه و شرايط كشور و دانشگاه باشد
  • عملي بودن موضوع انتخاب شده
  • انتخاب موضوعي كه منبع كافي براي تحقيق در آن زمينه وجود داشته باشد.

چگونگي پروپوزال نويسي تجاري

همانطور كه گفتيم پروپوزال نويسي نيازيتو در رشته هاي مختلف با يكديگر متفاوت است. براي نوشتن يك پروپوزال تجاري مي بايد در ابتدا خلاصه اي از پروژه و يا تجارت خود را بيان نمود. پس از آن بدنه اصلي پروژه كه تمامي جزئيات، تصاوير و نمودارها را در بر دارد، ارائه نمود. در نهايت مي بايست پژوهشگر مشتري خود را راهنمائي نمايد تا چگونه كار را ادامه  دهد. پس از نوشتن پروپوزال نوبت آن است تا پروپوزال خود را از لحاظ ساختاري و نگارشي ويرايش نمائيد. زيرا معمولاً پروپوزال هايي كه داراي غلط هاي املايي هستند تصوير خوبي در ذهن مشتري ايجاد نمي كنند. پس بهتر از تا حد امكان از مشكلات پيش پا افتاده پروپورال تجاري جلوگيري نمود.

چطور يك پروپوزال پزشكي بنويسيم؟

نوشتن پروپوزال پزشكي در مقايسه با ديگر رشته نياز به دقت و ظرافت بيشتري دارد. در ابتدا پژوهشگر بايد نوع مطالعه خود همچون توصيفي، آزمايشگاهي، كارآزمايي باليني، نگاه به گذشته و آينده را تعيين نمايد. علاوه بر اين بيان مسأله، اهداف و نگارش و بطور كلي همگي تجربه و دقت كافي را مي طلبد.

پس از تعيين موضوع پروپوزال، تحقيق مورد نظر مي بايد خصوصيات زير را نيز در بر داشته باشد:
استفاده از كلمات كوتاه و رسا
تا حد امكان از عبارات ساده استفاده شود تا خواننده گيج نشود و كلمات مخفف نيز حدالامكان پرهيز گردد.
مشخص كردن مكان و زمان تحقيق در تحقيقات توصيفي بسيار پر اهميت است.
سعي شود در عنوان تحقيق، آنچه را كه محقق بدنبال آنست مشخص گردد.
دامنه تحقيقات پژوهشگر بهتر است محدود باشد.

هدف نمونه پروپوزال نويسي آماده

معمولاً پژوهشگران قبل از نگارش پروپوزال خود چندين پروپوزال آماده و تكميل شده را مشاهده و مورد بررسي قرار مي دهند. پژوهشگران بدين ترتيب بخوبي درمي يابند تا چه نكاتي را به هنگام نگارش پروپوزال خود مد نظر قرار دهند. پروپوزال در واقع مرحله اي آزمايشي براي انجام يك تحقيق عملي مي باشد. در اين مرحله پژوهشگر با چالش هايي روبرو مي شود و بدين طريق كل طرح تحقيقي خود را مورد ارزيابي قرار مي دهد. در نتيجه كيفيت كار عملي وي افزايش يافته و براحتي مي تواند تحقيق موضوع مورد نظر خود را اصلاح نمايد. از ديگر مزاياي مشاهده نمونه پروپوزال نويسي اينست كه محقق با مراحل كار خود آشنا شده و جزئيات طرح، نتايج كار و هزينه هاي خود را برآورد مي نمايد.

پروپوزال نويسي ارشد چگونه است؟

مشخص شدن موضوع پايان نامه در مقطع ارشد نيز بسيار مهم است.. از همين رو دانشجويان در اين مقطع نيز براي نگارش پايان نامه خود مي بايد در ابتدا موضوع خود را مشخص نمايند. در اين مقطع موضوع پايان نامه ارشد بايد متناسب با تخصص دانشجو باشد. اگر چه نگارش پروپوزال استاندارد خاصي ندارد، اما در نظر گرفتن موارد زير بسيار پر اهميت است:

جديد بودن موضوع ( بدين منظور با مراجعه به سايت ايران داك مي توان از تكراري نبودن موضوعات تحقيقي اطمينان يافت)
مرتبط بودن موضوع پروپوزال ارشد با رشته تحصيلي و تخصص دانشجو
موضوع پروپوزال مي بايست با قوانين و سياسي و اجتماعي و فرهنگي جامعه منافات نداشته باشد.
موضوع پروپوزال ارشد در زمان مورد نظر بايد تكميل گردد.

 

چگونگي پروپوزال نويسي تجاري

 

مراحل پروپوزال نويسي كدامند؟

هر دانشگاهي براي پروپوزال نويسي فرم هايي را ارائه مي نمايد و دانشجويان پس از تهيه فرم هاي مورد نظر و ثبت اطلاعات لازم مي تواند اقدام به ارائه پروپوزال خود بنمايد. در اين بخش قصد داريم مراحل پروپوزال نويسي را ارائه نمائيم كه به شرح زير است:

مرحله اول: تعيين موضوع پروپوزال

مرحله دوم: بيان مسئله مورد نظر

مرحله سوم: پيشينه تحقيق

مرحله چهارم:تعيين اهداف تحقيق

مرحله پنجم: فرضيات پژوهش

مرحله ششم: مراحل و روش هاي اجراي تحقيق

مرحله هفتم: منابع

https://niazito.com/proposalwriting


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۴۹ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

خريد اتصالات مانيسمان

خريد اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي اتصالات مانيسمان، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي خريد اتصالات مانيسمان نيازيتو، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

تقريبا مي‌توان گفت اتصالاتي كه در هنگام لوله كشي از آن ها استفاده مي شود، دو نوع اساسي هستند. يكي اتصالات مانيسمان كه در ساختار خود هيچ گونه درز، شكاف و جوشي ندارند و ديگري اتصالات درزدار كه ممكن است درز و شكافي داشته و يا اين كه در آن ها از جوش كاري استفاده شده باشد. قيمت اتصالات مانيسمان به موارد زيادي هم چون قيمت نرخ ارز و قيمت فولاد بستگي دارد. هر چه قيمت نرخ ارز و فولاد بيش تر باشد، قيمت اين اتصالات نيز افزايش مي ‌يابد و هرچه قيمت آن ها كمتر باشد، در نتيجه قيمت اتصالات مانيسمان نيز كمتر براي مصرف‌كنندگان تمام مي‌شود؛ چرا كه در بيش تر موارد اين اتصالات يا مواد اوليه آن ها وارد مي شود.

https://niazito.com/blog/اتصالات-مانيسمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۵۴ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع: