iransite iransite .

iransite

مشكلات گوشي آيفون

مشكل با آيفون
گوشي هاي اپل نيز مانند هر گوشي هوشمند ديگري مشكل دارند. براي مثال، دكمه Home (در مدل‌هاي داراي دكمه) ممكن است كار نكند. در گوشي هايي مانند آيفون 6، 7 و … كه دكمه هوم و حسگر اثرانگشت مشترك دارند، خرابي سنسور را نيز بايد به ليست مشكلات اضافه كرد. يا مدل هايي كه در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند ممكن است به دليل استفاده نادرست كاربر از اين عملكرد دچار مشكل شده و آسيب ببينند.

شكستن يا از كار افتادن ال سي دي در صورت ضربه، آسيب آب يا استرس، خرابي باتري، خرابي لمس، خرابي دوربين يا دوربين، خاموش شدن ناگهاني، اشكالات نرم افزاري، عدم به روز رساني و ساير مشكلات مشابه من آيفون هستم. براي تعمير گوشي اپل در هر يك از موارد ذكر شده نياز به عيب يابي دقيق دستگاه است. اگر با هر يك از اين مشكلات مواجه هستيد، بهتر است به مركز تعميرات اپل مجاز اپل مراجعه كنيد.

مراحل تعمير آيفون در نمايندگي اپل
ثبت درخواست تعميرات آيفون
قبل از مراجعه به نمايندگي تعميرات گوشي اپل حتما با اين مركز تماس بگيريد. به اين ترتيب مطمئن خواهيد شد كه خدمات مورد نظر شما در اين مركز ارائه مي شود و كدام شعبه براي شما مناسب تر است.

بررسي تلفني و عيب يابي توسط تعميركار
پس از مراجعه به هر شعبه نمايندگي مركز سخت افزار ايران اپل، گوشي شما توسط تعميركار حرفه اي و با تجربه بررسي و عيب يابي مي شود.

اطلاعيه هزينه تعميرات آيفون
پس از عيب يابي و شناسايي قطعات آسيب ديده، تكنسين هزينه تقريبي تعمير آيفون را ارزيابي كرده و به شما اطلاع مي دهد.

تعمير و تعويض قطعات متحرك آيفون
در صورت رضايت از هزينه اعلام شده، عمليات تعمير گوشي اپل آغاز خواهد شد. در اين مرحله كليه قطعات آسيب ديده با توجه به شدت آسيب با نمونه هاي اصلي تعمير و يا تعويض مي شوند.

تست و تحويل گوشي هاي اپل
پس از تعمير آيفون اپل، گوشي موبايل در حضور شما تست شده و به صورت سالم و بدون نقص تحويل داده مي شود. در اين مرحله از نمايندگي اپل نيز گارانتي معتبر دريافت خواهيد كرد تا در صورت نياز هر گونه نقص پيگيري شود.

مزاياي تعمير گوشي اپل
همانطور كه گفتيم گوشي هاي اپل به دليل ويژگي هاي منحصر به فردشان گران هستند. اگر كاربري اصرار داشته باشد كه گوشي مورد استفاده بايد يكي از محصولات اين شركت باشد، با اين تصميم مسئوليت هاي زير را پذيرفته است. اصلا بعيد نيست كه روزي تعمير آيفون نياز مبرم شما باشد، اما نگران نباشيد، كارشناسان تعميرات گوشي اپل اين مشكل را به سرعت و به طور كامل برطرف خواهند كرد.

اگر با تعمير مي توان مشكلات گوشي اپل را برطرف كرد و نيازي به تعويض آن نيست يعني موفق باشيد و موفق باشيد براي كاربر اپل زيرا در تعمير گوشي اپل هميشه سعي مي كنيم از قطعات اصلي استفاده كنيم. . دستگاه بر روي دستگاه باقي مي ماند و با تعمير مشكلات آنها برطرف مي شود و نيازي به تعويض نخواهد بود. اما در صورت تعويض در نمايندگي اپل، ما فقط از قطعات اصلي براي تعويض قطعات استفاده خواهيم كرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۳:۱۶ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :