iransite iransite .

iransite

خريد درب اتوماتيك

يكي از ملاك‌ هايي كه شما بايد در نظر داشته  باشيد خدمات پس ‌از فروش درب‌ اتوماتيك است مانند آسانسور يا هر وسيله ي مصرفي اين‌ چنيني ديگري اگر شركت فروشنده بعد از فروش محصول هيچ خدماتي را به شما ارائه ندهد به دردسر خواهيد افتاد و پيدا كردن سازمان خدماتي ديگري براي استخدام نيرو به مشكل بر خواهيد خورد. پس حتما از فروشنده بپرسيد كه خدمات پس‌ از فروش به محصول تعلق مي ‌گيرد. درست است كه هزينه‌ اي كه به فروشنده پرداخت مي  ‌كنيد هميشه ملاك درستي براي اين‌  كه محصول مرغوب باشد نيست اما معمولاً مخصوصاً در چنين اقلامي شما با پرداخت كردن هزينه بيشتري كالاي قابل ‌اعتماد تري را دريافت مي ‌كنيد. به ‌طور كلي و ميانگين قيمت درب اتوماتيك دياكو با توجه به شركت سازنده كه در چه كشوري قرار دارد توليد داخل است يا نه از 18 ميليون تومان تا 60 ميليون  تومان متغير است.

 


 

تعمير درب اتوماتيك 

درب اتوماتيك پاركينگ ، درب اتوماتيك شيشه اي ، كركره برقي و به طور كلي انواع درب اتوماتيك از آن دسته از سازه هايي هستند كه به طور اتوماتيك و برقي كار مي كنند و تنها با استفاده از ريموت كنترل باز و بسته مي شوند. با توجه به ميزان تردد در ساختمان هاي تجاري و مسكوني اين احتمال وجود دارد كه به مرور زمان دچار خرابي شوند. بنابراين به محض خراب شدن درب اتوماتيك بايد نسبت به تعمير آن اقدام شود. تعمير درب اتوماتيك بايد توسط يك متخصص و كارشناس انجام شود. در عين حال توصيه مي كنيم براي طول عمر و كارايي بيشتر درب اتوماتيك به صورت دوره اي نسبت به سرويس آن اقدام نماييد. لازم به ذكر است كه هزينه تعميرات درب اتوماتيك و سرويس درب اتوماتيك با توجه به نوع خرابي و قطعات مورد نياز متفاوت مي باشد. بيشترين هزينه اي كه ممكن است براي تعمير درب هاي اتوماتيك صرف شود مربوط به تعمير موتور درب اتوماتيك خواهد بود.

 

اپراتور درب اتوماتيك

وقتي نزديك در اتوماتيك مي‌ شويد به ‌خودي ‌خود باز مي  ‌شود چطور اين اتفاق مي  ‌افتد؟ حقيقت اين است كه ساختار درب‌ اتوماتيك خيلي پيچيده نيست آن‌  ها داراي سنسور و يك مدار الكتريكي كنترل‌ كننده هستند كه به ‌صورت خودكار هر موجود متحركي كه به آن‌ ها نزديك شود شناسايي مي ‌شود و توسط اپراتور در باز مي ‌شود. درست است كه مي‌ گوييم اين يك ساختار ساده است اما كنترل‌ كننده اين درد ها ساختار پيچيده ‌اي دارد چرا كه بعد از اين ‌كه اپراتور، درب اتوماتيك را باز كرد بايد با در بسته شود براي بالا رفتن امنيت اپراتور و كنترل ‌كننده هماهنگي و سرعت بالايي بايد داشته باشند. اگر اين هماهنگي به هر نحوي به ‌هم بريزد براي كساني كه مي ‌خواهند از در عبور كند خطرناك خواهد بود و در ممكن است تا مدت طولاني بدون آنكه نياز باشد باز بماند

https://diakodoor.com/درب-اتوماتيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۵۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :