iransite iransite .

iransite

خريد اتصالات مانيسمان

خريد اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي اتصالات مانيسمان، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي خريد اتصالات مانيسمان نيازيتو، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

تقريبا مي‌توان گفت اتصالاتي كه در هنگام لوله كشي از آن ها استفاده مي شود، دو نوع اساسي هستند. يكي اتصالات مانيسمان كه در ساختار خود هيچ گونه درز، شكاف و جوشي ندارند و ديگري اتصالات درزدار كه ممكن است درز و شكافي داشته و يا اين كه در آن ها از جوش كاري استفاده شده باشد. قيمت اتصالات مانيسمان به موارد زيادي هم چون قيمت نرخ ارز و قيمت فولاد بستگي دارد. هر چه قيمت نرخ ارز و فولاد بيش تر باشد، قيمت اين اتصالات نيز افزايش مي ‌يابد و هرچه قيمت آن ها كمتر باشد، در نتيجه قيمت اتصالات مانيسمان نيز كمتر براي مصرف‌كنندگان تمام مي‌شود؛ چرا كه در بيش تر موارد اين اتصالات يا مواد اوليه آن ها وارد مي شود.

https://niazito.com/blog/اتصالات-مانيسمان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۵۴ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :