iransite iransite .

iransite

شناخت عصر طلايي آكواريوس

ما در بدنمان هفت چاكرا داريم كه اسم هاي مختلفي دارند و از طريق اين چاكرا مي باشد كه مي توانيم انرژي خودمان را تخليه كينم.براي اين كه بتوانيم انرژي بدنمان را آزاد كنيم بايد به آن ها رسيدگي كنيم. اين چاكراها مركز انرژي بدن و راه ارتباطي كالبد جسمي و كالبد معنوي ما هستند. ميزان توجهي كه هر فرد بر روي باز نگه داشتم اين چاكراها دارد باعث مي شود ميزان انرژي و سلامتي فرد نيز بالا برود. در ادامه به توضيح خواص سنگ ها بر چاكرا مي پردازيم.

 

مثبت انديشي

مديتيشن ماه كامل
خواص استفاده از سنگ چاكرا چيست؟

با استفاده از مديتيشن و سنگ هاي اين چاكراها شما ميتوانيد انرژي بدن خودتان را آزاد كنيد. معمولا هم عوامل دروني و هم عوامل بيروني باعث باز يا بسته بودن اين چاكراها تاثير گذار مي باشد يكي از اين عوامل سنگ ها هفت چاكرا مي باشد.

خواص سنگ ها بر چاكرا تأثير مثبتي را در تقويت انرژي و عملكرد چاكراها دارند. استفاده از اين هفت سنگ باعث مي شود كه به درك احساسات و عواطف ديگران كمك مي كند، سيستم ايمني بدن شما را تقويت مي كند.

باعث تصفيه خون در بدن شما مي شود. فشار خون شما را كاهش مي دهد، التهاب ها ي پوست را شما را تسكين مي دهند و همچنين باعث خنك شدن پوست شما مي شود.

باعث مي شود كه حالت هاي بي خوابي ، سرگيجه و افسردگي در شما كاهش پيدا كند و سيستم تنفسي و عصبي شما بهبود پيدا كند.

تنظيم كننده غده تيروئيد مي باشد، باعث خودشناسي در شما مي شود.

در برابر حملات رواني از شما حفاظت مي كند.

افزايش قدرت بدني و درك و روشني نسبت به ساير افراد در شما ايجاد مي شود.

باعث مثبت انديشي در شما مي شود.

آسترولوژي چه تاثيري بر چاكراها دارد؟

آسترولوژي يك علم قديمي در مورد ستارگان، سيارات، خورشيد و اجرام فلكي مي باشد و ارتباط آن ها با انسان و زمان دقيق هر فرد نيز با اين قضيه در ارتباط مي باشد. با مطالعه دقيق در مورد زمان دقيق تولد هر فرد و جايگاه ستارگان، سيارات و خورشيد در زمان تولد فرد مي توان پي به شخصيت فرد برد. اين علم در كشورهايي مانند چين، هند براي پيشگويي وقايع كره زمين و يونان و روم به وسيله هوروسكوپ براي كشف شخصيت هاي مختلف افراد و وقايع تاثير گرفته از اين موقعيت هاي اين اجسام بر روي افراد استفاده شده است.

با كمك Astrology ، افرادي كه مي توانند اين موارد را تفسير كنند مي توانند چارت تولد افراد را نيز تفسير كنند و با كمك اين چارت ها مي توان از حقايق بزرگ زندگي هر فرد اطلاعات قابل توجه كسب كرد. زماني كه چارت ها تفسير مي شود مي توانيد تمامي تصميم هاي مهم زندگي تان را كشف كنيد.

در اين چارت شما مي توانيد نتايج مهمي مانند نكات ازدواج، تحصيل، استعداد و كار و مالي خودتان را بررسي كنيد. همچنين ديگر اطلاعات مهمي كه مي تواند از طريق چارت كسب كرد چارت و هوروسكوپ ازدواج مي باشد. با كمك اين چارت شما مي توانيد متوجه شويدكه چه زماني ازدواج مي كنيد آيا ازدواج شما مناسب مي باشد يا خير و چه فردي مناسب شما است و شخصيت شما با چه شخصيت مناسب مي باشد. اين چارت به شما نشان مي دهد كه سياره زندگي هر شخصي كيست و براساس آن مي توان گفت چارت احساس موفقي خواهد داشت يا خير.

چارت احساسي يك مسير كاملا مشخص و درستي را براي شما مشخص مي كند و به افراد سيگنال مي دهد كه روابط عاشقانه خودشان را در چه مسيري پيش ببرند. در خواص سنگ ها بر چاكرا آمده است كه،از اين سنگ هاي هفت چاكرا مي توانيد به عنوان يك ابزار يا يك اكسير بسيار قوي براي تاثير گذاري قوي بر روي معنويات و جسم خودتان در نظر بگيريد.براي اين كه بتوانيد چاكراهاي خودتان را باز كنيد بهتر است اين سنگ ها را به همراه داشته باشيد سپس به اين صورت كه پاهايتان از هم فاصله داشته باشد و براي چند ثانيه عضلاتتان را منقبض كردهو اگر تنها هستيد فرياد زده و يا كاري كنيد كه ريه هايتان خالي شود سپس اين كار را چندين مرتبه تكرار كنيد تا حالتان خوب شود. اين سنگ ها را بايد به گونه با خود ببريد كه انگار از كالبد و جسم خودتان هستند. براي اين كه اين سنگ ها سالم و تميز باقي بمانند بهتر است كه آن ها را مواد شوينده و شيميايي دور نگه داريد . بعضي از سنگ ها مقاوت بالايي دارند اما ممكن است بعضي ديگر زودتر آسيب ببينند.

همچنين شما مي توانيد سنگتان را بر زير آب هاي روان مثل جوي، آب شير و رودخانه قرار دهيد. اين كار را بهتر است هر روز انجام دهيد تا انرژي آن ها تخليه شود. تحليل و بررسي آسترولوژي ازدواج بايد در نظر بگيريد چارت كه تهيه مي كنيد دقيق باشد،كه اگر اين چارت را با ابزار دقيق و خاص به دست نياوريد ممكن است اطلاعات درست و مرتبط با خودتان را كسب نكنيد. ستارگان و سيارات دائما در حال حركت هستند و همين دليل باعث مي شود كه تبادل انرژي در چارت هاي ازدواج و احساسي زيادتر شود. فردي كه مي خواهد اين چارت هاي را تفسير كند بايد اطلاعات دقيق و تفسير درست بدست بياورد، وگرنه هوروسكوپ ازدواج دقيقي نمي شود.در اين محتوا در مورد اين كه چاكرا چيست و براي باز كردن چاكرا ها چه بايد كرد پرداخته ايم هم چنين در مورد مزاياي هفت سنگ چاكرا و مديتيشن اطلاعات مفيدي را در اختيار شما قرار داديم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۵۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :