iransite iransite .

iransite

كركره برقي

كركره برقي با استفاده از موتور به طور عمودي و در جهت محور Y ها بالا و پايين مي رود. موتور كركره برقي را مي توان به منبع برق سيمي و يا به منظور بهره وري بيشتر به انرژي خورشيدي وصل كرد. در حقيقت كركره برقي شكل مدرن كركره دستي است. استفاده از كركره برقي باعث ايزوله شدن يك مكان در برابر سرقت مي شود. نسبت به ساير لوازم امنيتي زمان باز و بسته شدن كركره برقي بسيار بالا است . كركره برقي از جنس آلومينيوم ساخته شده است و به دليل كاربري مناسب و آسان و رنگ آميزي مختلف توجه بسياري از افراد را به خود جلب كرده است.خريد كركره برقي تمام امنيتي كه كركره دستي براي شما فراهم مي كند كركره برقي با چندين درجه بالاتر براي شما فراهم آورده است .كركره برقي يك موتور كوچك دارد و با يك دكمه باز و بسته مي شود. اين نوع كركره داراي صفحات افقي(در بعضي موارد ميله ها يا سيستم هاي وب) است كه باز و بسته غلتكي كركره را سبب مي شوند. اين كركره ها در مراكز صنعتي، محل كار, انبارها, براي پنجره, درب مغازه و درب پاركينگ استفاده مي شوند. اين نوع كركره ها براي جلوگيري از سرقت نيز به كاربر مي روند به همين دليل بين مشتريان طرفداران زيادي دارد؛ اين نوع كركره ها يك نماي عالي را ايجاد كرده و فضاي دلپذير به محيط مي دهند. جنس پروفيل هايي كه در اين نوع كركره به كار رفته به گونه اي است كه از نفوذ باران و باد و نور خورشيد جلوگيري كرده همچنين هنگام جابجايي سروصدايي ايجاد نمي كند و اتلاف انرژي را نيز به حداقل مي رساند. عمل كركره برقي به وسيله نيروي برق است و باز و بسته شدن آن به وسيله يك ريموت انجام مي شود.قيمت كركره برقي موتور كركره ها جزء مهم ترين اجزاي آن است و با فشار دادن يك دكمه به صورت اتوماتيك باز و بسته مي شوند. برتري اين نوع كركره ها به دليل داشتن ايمني بالا است كه باعث شده تا افراد اين نوع كركره ها را ترجيح دهند.

  • آلودگي هاي صوتي و هدر رفتن انرژي هاي سرمايشي و گرمايشي را به وسيله تيغه هاي فوم دار به حداقل مي رساند.
  • همه افراد مي توانند از اين كركره ها استفاده كنند چون عملكرد ساده اي دارند. 
  • اين كركره ها به صورتي ساخته مي شوند كه از ورود گرد و غبار جلوگيري مي كنند.
  • قابل استفاده در انواع مختلف آب و هوا هستند و اين مزيت نيز به دليل وجود تيغه هاي آلومينيومي است.
  • اگر كركره از وسايل استاندارد و مرغوب ساخته شده باشد بالا و پايين رفتن آن هيچ گونه آلودگي صوتي ايجاد نمي كند.
  • رنگ هاي مختلفي در ساخت اين كركره ها به كار مي رود در نتيجه مي توانيد هر رنگي را كه با محيط تان تناسب دارد را انتخاب كنيد.
  • در مقايسه با كارايي خود قيمت مناسبي دارند.
  • به علت وجود سيستم مركزي كركره برقي شما مي توانيد تعداد زيادي كركره برقي را فقط با استفاده از يك ريموت كنترل و فشار يك دكمه كنترل كنيد.
  • مشكلاتي كه در رابطه با مساحت درب وجود داشته نيز رفع شده و مي توان با به كار بردن يك تيغه كه با قدرت كركره متناسب است،كركره برقي با مساحت هاي بيش از ۵۰ متر نيز ساخت.
  • براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.

  • ساخت و نصب كركره برقي

https://diakodoor.com/كركره-برقي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۵۸ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :