iransite iransite .

iransite

بلدن

بلدن يكي از برندهاي معروف و با سابقه آمريكايي در زمينه توليد كابل و لوازم پسيو شبكه است. شركت بلدن به عنوان بزرگترين شركت توليدكننده تجهيزات كابل و پسيو شبكه با كيفيت و استاندارد بين المللي در دنيا شناخته مي شود. اين شركت در سال 2011 اقدام به توليد انواع كابل ماهواره اي كرده است. كابل هاي ماهواره اي در واقع جزئي از محصولات وارداتي به كشور هستند. شركت بلدن علاوه بر توليد كابل هاي ماهواره اي تجهيزات مختلفي از جمله انواع كابل شبكه و پچ كورد شبكه و انواع كابل كواكسپال، كابل تصوير RG59 را با كيفيت و  ويژگي هاي خاص توليد و به بازار فروش عرضه مي كند. دليل اصلي موفقيت و اعتبار برند بلدن در دنيا  مشخصات و ويژگي هايي است كه در محصولات و تجهيزات توليدي شركت بلدن مشاهده مي شود. در ادامه قصد داريم به بررسي اجمالي برند بلدن و خصوصيات مهم تجهيزات توليد شده توسط شركت بلدن و نمايندگي هاي فروش محصولات برند بلدن در ايران بپردازيم با ما همراه باشيد.

شركت بلدن در سال 1902 ميلادي در ايلينويز آمريكا تاسيس شده است. هدف از احداث اين شركت در آمريكا توليد تجهيزات و محصولات شبكه باكيفيت و مرغوب در جهان است. بنيان گذار شركت بلدن شخصي به نام جوزف بلدن است كه با توليد عايق هاي مختلف توانست در بازار فروش سهم بزرگي را به خود اختصاص دهد. بعد از گذشت مدت زماني جوزف بلدن تصميم به جا به جايي شركت به محيط بزرگتر گرفت. در سال 1910 شركت به محيط بزرگتر و جديدي منتقل شد و اين شركت اقدام به توليد انواع لاستيك سيم كرد. با گذشت 17 سال از توليد انواع لاستيك سيم، جوزف بلدن اقدام به توليد پلاگين هاي لاستيكي كرد كه اين موضوع موجب پيشرفت چشمگير شركت بلدن در آن زمان شد. با افزايش درگيري ها در جنگ جهاني دوم شركت بلدن بيشتر فعاليت هاي خود را در زمينه توليد انواع كابل جنگي قرار داد.

كابل هاي توليدي اين مجموعه در آن زمان براي تانك و هواپيما بيشتر مورد استفااده قرار مي گرفتند. با اتمام جنگ جهاني دوم فعاليت و توليدات شركت بلدن تغيير اساسي كرد. اين مجموعه تصميم به توليد كابل برق گرفت كه در آن زمان فروش فوق العاده اي داشت. در سال 1980 شركت بلدن به مكان جديدي به نام اينديانا نقل مكان كرد و در اين سال با شركت كروز جهت توليد قطعات الكتريكي مختلف همكاري خود را شروع كرد. تجهيزات و كابل شبكه برند بلدن يكي از پرفروش ترين محصولات توليدي اين مجموعه محسوب مي شوند. برند بلدن به دليل ويژگي هاي خاص خود از جمله منحصر به فرد بودن، ماندگاري و كيفيت بالا، تامين نياز بازار، قيمت مناسب و مقرون به صرفه به عنوان برترين برند شناخته مي شود.برند بلدن

 شركت BELDEN محصولات متنوع و باكيفيت را در زمينه تجهيزات شبكه طراحي و توليد مي كند. انواع تجهيزات شبكه بلدن شامل مواردي چون كابل شبكه، پچ كورد، انواع كابل تصوير و كابل كواكسيال مي شود. تمام محصولات اين مجموعه تاييديه و استاندارد لازم را دريافت كرده است و طبق آن محصولات خود را توليد و به بازار فروش عرضه كرده است. محصولات برند بلدن ويژگي هاي مخصوص به خود را دارد كه از مهم ترين آن ها مي توان به تامين نياز بازار، منحصر به فرد بودن كالا، كيفيت و ماندگاري يكسان و مقرون به صرفه بودن اشاره كرد. شركت بلدن به دليل توليد محصولات باكيفيت و استاندارد مشتريان زيادي دارد و اين مسئله در معروفيت و اعتبار برند بلدن نقش مهم و اساسي ايفا مي كند.

بلدن يكي از شركت هاي معتبر آمريكايي است كه در زمينه تجهيزات كابل شبكه، كابل كواكسيال، پچ كورد شبكه فعاليت مي كند. اين مجموعه به دليل برخورداري از تكنولوژي روز دنيا و رعايت تمام نكات ايمني و استاندارد به عنوان بهترين برند توليد تجهيزات كابل شبكه و انواع سيم در جهان شناخته مي شود. برند بلدن محصولات متنوع خود را با در نظر گرفتن نياز بازار داخلي و بين المللي طراحي كرده و به بازار فروش عرضه مي كند. محصولات شركت بلدن از استاندارد و كيفيت خوبي برخوردار است و به همين دليل فروش فوق العاده اي را در بازار دارد.از اهداف اصلي اين مجموعه مي توان به توليد محصولات با كيفيت، ضمانت كالا، قيمت مناسب محصولات، مشتري مداري و ارائه خدمات پس از فروش اشاره كرد. مديران مجموعه شركت بلدن با در نظر گرفتن اين موارد و گسترش فعاليت هاي خود در سراسر دنيا تصميم به ايجاد نمايندگي هاي رسمي در سراسر دنيا گرفته اند. برند بلدن پرفروش ترين محصولات در زمينه تجهيزات و كابل شبكه در ايران را دارد كه به دليل كيفيت و استاندارد مشخص بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است. چنان چه قصد خريد محصولات باكيفيت و مقرون به صرفه برند بلدن را داريد مي توانيد به يكي از نمايندگي هاي رسمي اين شركت مراجعه كنيد و هر يك از محصولات مورد نياز خود را با قيمت مشخص خريداري كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

نمايندگي فروش محصولات بلدن

https://barghnet.com/بلدن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۰۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :