iransite iransite .

iransite

هزينه هاي گوگل ادوردز (google adwords) در قبال بازاريابي

بعد از اين عمليات كه كلمه كليد انتخاب شد ، گوگل ادوردز پيشنهاد قيمت را اعلام و در قسمت پرداخت هزينه مي توانيد مشخص كنيد كه سايت شما در در قسمت پيشنهادات و در بالاي سايت قرار بگيرد ، مي توانيد مشخص كنيد كه سايت شما در وب سايت هاي ديگر تبليغ شود . بنابراين گوگل در قبال هر كليكي توسط كاربر روي سايت شما انجام مي شود را مي شمارد و هزينه آن را از موجودي پرداختي كم مي كند. در ضمن به هر اندازه كه تبليغات شما از امتيازات بالاتري برخوردار باشد . گوگل هزينه كمتري را براي بهينه سازي سايت شما پيشنهاد مي كند. و حداقل هزينه هاي دريافتي گوگل نيز تا كمتر از 2 دلار نيز پيشنهاد مي شود . كه هدف شركت گوگل از اين كار جذب مشتريان براي درآمد زايي بيشتر مي باشد . كه در اين بابت اگر تبليغ بازخورد خوبي نداشته حتي اينكه هزينه هاي بالاي جهت تبلغات پرداخت كرده باشد در اين صورت جلوي تبليغات سايت را مي گيرد يا متقابلا اگر هزينه و بودجه كمي را پرداخت كرده باشيد ولي اگر بازخوردي خوبي داشته باشد باز هم در نتايج خود نشان دهد.

اصول مهم در راه اندازي گوگل ادوردز (google adwords)

  • ميزان بودجه و هزينه اي كه قرار است صرف اين كار كنيد .
  • مشخص كردن كلمات كليدي مناسب با ابزارهاي درجه سختي براي انتخاب كليد واژه (مانند سايت Ahrefs) .
  • بررسي و آمار رقابت در حوزه كاري مربوطه (استفاده از سايت Adwords) : سايت گوگل Adwords مي تواند استراتژي هاي لازم در انتخاب كليد واژه مناسب در كسب كارتان ، ميزان محبوبيت كليد واژه در بين كاربران و بازديدكنندگان ، شناسايي و مقايسه كليد واژه در بين وب سايت هاي رقبا و ... را مي توان با اين سايت به دست آورد .

https://***site.com/services/google-adwords


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۲۹ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

پروپوزال نويسي دكتري چگونه است؟

همانطور كه در بخش قبل بيان شد، پروپوزال در واقع يك طرح و يا موضوعي از هدف پايان نامه است. در پروپوزال نويسي دكتري پژوهشگر بايد موضوعي را انتخاب نمايد كه جديد و نو باشد و علاوه بر اين دلايل كافي براي متقاعد كردن كميته علمي دانشكده خود نسبت به موضوع فوق را داشته باشد. نوشتن و فرمت پروپوزال در مقطع دكتري از يك رشته به رشته ديگر متفاوت است و مي بايد قبل از نوشتن پروپوزال دكتري دستورالعمل و آئين نامه دانشگاه را مورد توجه قرار داد. در مرحله اول بهتر است با استاد راهنماي خود نسبت به موضوع پروپوزال خود مشورت نمود. زيرا اولين فردي كه پروپوزال دانشجو را به دقت مورد بررسي قرار مي دهد، استاد راهنماست و بخش هايي كه نياز به اصلاح دارند، توسط استاد راهنما مشخص مي شود. از مهمترين استراتژي هايي كه در انتخاب موضوع پروپوزال اهميت دارند به شرح زير است:

  • موضوع انتخاب شده به تناسب نياز جامعه و شرايط كشور و دانشگاه باشد
  • عملي بودن موضوع انتخاب شده
  • انتخاب موضوعي كه منبع كافي براي تحقيق در آن زمينه وجود داشته باشد.

چگونگي پروپوزال نويسي تجاري

همانطور كه گفتيم پروپوزال نويسي نيازيتو در رشته هاي مختلف با يكديگر متفاوت است. براي نوشتن يك پروپوزال تجاري مي بايد در ابتدا خلاصه اي از پروژه و يا تجارت خود را بيان نمود. پس از آن بدنه اصلي پروژه كه تمامي جزئيات، تصاوير و نمودارها را در بر دارد، ارائه نمود. در نهايت مي بايست پژوهشگر مشتري خود را راهنمائي نمايد تا چگونه كار را ادامه  دهد. پس از نوشتن پروپوزال نوبت آن است تا پروپوزال خود را از لحاظ ساختاري و نگارشي ويرايش نمائيد. زيرا معمولاً پروپوزال هايي كه داراي غلط هاي املايي هستند تصوير خوبي در ذهن مشتري ايجاد نمي كنند. پس بهتر از تا حد امكان از مشكلات پيش پا افتاده پروپورال تجاري جلوگيري نمود.

چطور يك پروپوزال پزشكي بنويسيم؟

نوشتن پروپوزال پزشكي در مقايسه با ديگر رشته نياز به دقت و ظرافت بيشتري دارد. در ابتدا پژوهشگر بايد نوع مطالعه خود همچون توصيفي، آزمايشگاهي، كارآزمايي باليني، نگاه به گذشته و آينده را تعيين نمايد. علاوه بر اين بيان مسأله، اهداف و نگارش و بطور كلي همگي تجربه و دقت كافي را مي طلبد.

پس از تعيين موضوع پروپوزال، تحقيق مورد نظر مي بايد خصوصيات زير را نيز در بر داشته باشد:
استفاده از كلمات كوتاه و رسا
تا حد امكان از عبارات ساده استفاده شود تا خواننده گيج نشود و كلمات مخفف نيز حدالامكان پرهيز گردد.
مشخص كردن مكان و زمان تحقيق در تحقيقات توصيفي بسيار پر اهميت است.
سعي شود در عنوان تحقيق، آنچه را كه محقق بدنبال آنست مشخص گردد.
دامنه تحقيقات پژوهشگر بهتر است محدود باشد.

هدف نمونه پروپوزال نويسي آماده

معمولاً پژوهشگران قبل از نگارش پروپوزال خود چندين پروپوزال آماده و تكميل شده را مشاهده و مورد بررسي قرار مي دهند. پژوهشگران بدين ترتيب بخوبي درمي يابند تا چه نكاتي را به هنگام نگارش پروپوزال خود مد نظر قرار دهند. پروپوزال در واقع مرحله اي آزمايشي براي انجام يك تحقيق عملي مي باشد. در اين مرحله پژوهشگر با چالش هايي روبرو مي شود و بدين طريق كل طرح تحقيقي خود را مورد ارزيابي قرار مي دهد. در نتيجه كيفيت كار عملي وي افزايش يافته و براحتي مي تواند تحقيق موضوع مورد نظر خود را اصلاح نمايد. از ديگر مزاياي مشاهده نمونه پروپوزال نويسي اينست كه محقق با مراحل كار خود آشنا شده و جزئيات طرح، نتايج كار و هزينه هاي خود را برآورد مي نمايد.

پروپوزال نويسي ارشد چگونه است؟

مشخص شدن موضوع پايان نامه در مقطع ارشد نيز بسيار مهم است.. از همين رو دانشجويان در اين مقطع نيز براي نگارش پايان نامه خود مي بايد در ابتدا موضوع خود را مشخص نمايند. در اين مقطع موضوع پايان نامه ارشد بايد متناسب با تخصص دانشجو باشد. اگر چه نگارش پروپوزال استاندارد خاصي ندارد، اما در نظر گرفتن موارد زير بسيار پر اهميت است:

جديد بودن موضوع ( بدين منظور با مراجعه به سايت ايران داك مي توان از تكراري نبودن موضوعات تحقيقي اطمينان يافت)
مرتبط بودن موضوع پروپوزال ارشد با رشته تحصيلي و تخصص دانشجو
موضوع پروپوزال مي بايست با قوانين و سياسي و اجتماعي و فرهنگي جامعه منافات نداشته باشد.
موضوع پروپوزال ارشد در زمان مورد نظر بايد تكميل گردد.

 

چگونگي پروپوزال نويسي تجاري

 

مراحل پروپوزال نويسي كدامند؟

هر دانشگاهي براي پروپوزال نويسي فرم هايي را ارائه مي نمايد و دانشجويان پس از تهيه فرم هاي مورد نظر و ثبت اطلاعات لازم مي تواند اقدام به ارائه پروپوزال خود بنمايد. در اين بخش قصد داريم مراحل پروپوزال نويسي را ارائه نمائيم كه به شرح زير است:

مرحله اول: تعيين موضوع پروپوزال

مرحله دوم: بيان مسئله مورد نظر

مرحله سوم: پيشينه تحقيق

مرحله چهارم:تعيين اهداف تحقيق

مرحله پنجم: فرضيات پژوهش

مرحله ششم: مراحل و روش هاي اجراي تحقيق

مرحله هفتم: منابع

https://niazito.com/proposalwriting


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۴۹ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

خريد اتصالات مانيسمان

خريد اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي اتصالات مانيسمان، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

اتصالات مانيسمان معمولاً با توجه به شرايط ساخت و هم چنين ويژگي هايي كه به هنگام توليد آن ها رعايت مي شوند، داراي مقاومت بالا بوده و مي ‌توانند دما ها و فشار هاي بالا را تحمل كنند. اين اتصالات در صنايع و مشاغل مختلف مانند صنايع نفت و گاز استفاده مي شوند كه نيازمند اتصالاتي با مقاومت و تحمل دما و فشار بالا هستند. به هنگام خريد اين نوع اتصالات بايد به يك پارچه بودن آن ها دقت داشته باشيم و توجه كنيم كه درز و شكاف و جوش خوردگي در آن ها وجود نداشته باشد. هم چنين بايد دقت داشته باشيم كه استاندارد هاي مختلف ضروري براي خريد اتصالات مانيسمان نيازيتو، در آن ها وجود داشته باشد؛ چرا كه در صورت عدم استاندارد بودن اين اتصالات، نمي‌ توانند كارايي لازم را داشته باشند.

تقريبا مي‌توان گفت اتصالاتي كه در هنگام لوله كشي از آن ها استفاده مي شود، دو نوع اساسي هستند. يكي اتصالات مانيسمان كه در ساختار خود هيچ گونه درز، شكاف و جوشي ندارند و ديگري اتصالات درزدار كه ممكن است درز و شكافي داشته و يا اين كه در آن ها از جوش كاري استفاده شده باشد. قيمت اتصالات مانيسمان به موارد زيادي هم چون قيمت نرخ ارز و قيمت فولاد بستگي دارد. هر چه قيمت نرخ ارز و فولاد بيش تر باشد، قيمت اين اتصالات نيز افزايش مي ‌يابد و هرچه قيمت آن ها كمتر باشد، در نتيجه قيمت اتصالات مانيسمان نيز كمتر براي مصرف‌كنندگان تمام مي‌شود؛ چرا كه در بيش تر موارد اين اتصالات يا مواد اوليه آن ها وارد مي شود.

https://niazito.com/blog/اتصالات-مانيسمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۵۴ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

كركره برقي

كركره برقي با استفاده از موتور به طور عمودي و در جهت محور Y ها بالا و پايين مي رود. موتور كركره برقي را مي توان به منبع برق سيمي و يا به منظور بهره وري بيشتر به انرژي خورشيدي وصل كرد. در حقيقت كركره برقي شكل مدرن كركره دستي است. استفاده از كركره برقي باعث ايزوله شدن يك مكان در برابر سرقت مي شود. نسبت به ساير لوازم امنيتي زمان باز و بسته شدن كركره برقي بسيار بالا است . كركره برقي از جنس آلومينيوم ساخته شده است و به دليل كاربري مناسب و آسان و رنگ آميزي مختلف توجه بسياري از افراد را به خود جلب كرده است.خريد كركره برقي تمام امنيتي كه كركره دستي براي شما فراهم مي كند كركره برقي با چندين درجه بالاتر براي شما فراهم آورده است .كركره برقي يك موتور كوچك دارد و با يك دكمه باز و بسته مي شود. اين نوع كركره داراي صفحات افقي(در بعضي موارد ميله ها يا سيستم هاي وب) است كه باز و بسته غلتكي كركره را سبب مي شوند. اين كركره ها در مراكز صنعتي، محل كار, انبارها, براي پنجره, درب مغازه و درب پاركينگ استفاده مي شوند. اين نوع كركره ها براي جلوگيري از سرقت نيز به كاربر مي روند به همين دليل بين مشتريان طرفداران زيادي دارد؛ اين نوع كركره ها يك نماي عالي را ايجاد كرده و فضاي دلپذير به محيط مي دهند. جنس پروفيل هايي كه در اين نوع كركره به كار رفته به گونه اي است كه از نفوذ باران و باد و نور خورشيد جلوگيري كرده همچنين هنگام جابجايي سروصدايي ايجاد نمي كند و اتلاف انرژي را نيز به حداقل مي رساند. عمل كركره برقي به وسيله نيروي برق است و باز و بسته شدن آن به وسيله يك ريموت انجام مي شود.قيمت كركره برقي موتور كركره ها جزء مهم ترين اجزاي آن است و با فشار دادن يك دكمه به صورت اتوماتيك باز و بسته مي شوند. برتري اين نوع كركره ها به دليل داشتن ايمني بالا است كه باعث شده تا افراد اين نوع كركره ها را ترجيح دهند.

  • آلودگي هاي صوتي و هدر رفتن انرژي هاي سرمايشي و گرمايشي را به وسيله تيغه هاي فوم دار به حداقل مي رساند.
  • همه افراد مي توانند از اين كركره ها استفاده كنند چون عملكرد ساده اي دارند. 
  • اين كركره ها به صورتي ساخته مي شوند كه از ورود گرد و غبار جلوگيري مي كنند.
  • قابل استفاده در انواع مختلف آب و هوا هستند و اين مزيت نيز به دليل وجود تيغه هاي آلومينيومي است.
  • اگر كركره از وسايل استاندارد و مرغوب ساخته شده باشد بالا و پايين رفتن آن هيچ گونه آلودگي صوتي ايجاد نمي كند.
  • رنگ هاي مختلفي در ساخت اين كركره ها به كار مي رود در نتيجه مي توانيد هر رنگي را كه با محيط تان تناسب دارد را انتخاب كنيد.
  • در مقايسه با كارايي خود قيمت مناسبي دارند.
  • به علت وجود سيستم مركزي كركره برقي شما مي توانيد تعداد زيادي كركره برقي را فقط با استفاده از يك ريموت كنترل و فشار يك دكمه كنترل كنيد.
  • مشكلاتي كه در رابطه با مساحت درب وجود داشته نيز رفع شده و مي توان با به كار بردن يك تيغه كه با قدرت كركره متناسب است،كركره برقي با مساحت هاي بيش از ۵۰ متر نيز ساخت.
  • براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.

  • ساخت و نصب كركره برقي

https://diakodoor.com/كركره-برقي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۵۸ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

بلدن

بلدن يكي از برندهاي معروف و با سابقه آمريكايي در زمينه توليد كابل و لوازم پسيو شبكه است. شركت بلدن به عنوان بزرگترين شركت توليدكننده تجهيزات كابل و پسيو شبكه با كيفيت و استاندارد بين المللي در دنيا شناخته مي شود. اين شركت در سال 2011 اقدام به توليد انواع كابل ماهواره اي كرده است. كابل هاي ماهواره اي در واقع جزئي از محصولات وارداتي به كشور هستند. شركت بلدن علاوه بر توليد كابل هاي ماهواره اي تجهيزات مختلفي از جمله انواع كابل شبكه و پچ كورد شبكه و انواع كابل كواكسپال، كابل تصوير RG59 را با كيفيت و  ويژگي هاي خاص توليد و به بازار فروش عرضه مي كند. دليل اصلي موفقيت و اعتبار برند بلدن در دنيا  مشخصات و ويژگي هايي است كه در محصولات و تجهيزات توليدي شركت بلدن مشاهده مي شود. در ادامه قصد داريم به بررسي اجمالي برند بلدن و خصوصيات مهم تجهيزات توليد شده توسط شركت بلدن و نمايندگي هاي فروش محصولات برند بلدن در ايران بپردازيم با ما همراه باشيد.

شركت بلدن در سال 1902 ميلادي در ايلينويز آمريكا تاسيس شده است. هدف از احداث اين شركت در آمريكا توليد تجهيزات و محصولات شبكه باكيفيت و مرغوب در جهان است. بنيان گذار شركت بلدن شخصي به نام جوزف بلدن است كه با توليد عايق هاي مختلف توانست در بازار فروش سهم بزرگي را به خود اختصاص دهد. بعد از گذشت مدت زماني جوزف بلدن تصميم به جا به جايي شركت به محيط بزرگتر گرفت. در سال 1910 شركت به محيط بزرگتر و جديدي منتقل شد و اين شركت اقدام به توليد انواع لاستيك سيم كرد. با گذشت 17 سال از توليد انواع لاستيك سيم، جوزف بلدن اقدام به توليد پلاگين هاي لاستيكي كرد كه اين موضوع موجب پيشرفت چشمگير شركت بلدن در آن زمان شد. با افزايش درگيري ها در جنگ جهاني دوم شركت بلدن بيشتر فعاليت هاي خود را در زمينه توليد انواع كابل جنگي قرار داد.

كابل هاي توليدي اين مجموعه در آن زمان براي تانك و هواپيما بيشتر مورد استفااده قرار مي گرفتند. با اتمام جنگ جهاني دوم فعاليت و توليدات شركت بلدن تغيير اساسي كرد. اين مجموعه تصميم به توليد كابل برق گرفت كه در آن زمان فروش فوق العاده اي داشت. در سال 1980 شركت بلدن به مكان جديدي به نام اينديانا نقل مكان كرد و در اين سال با شركت كروز جهت توليد قطعات الكتريكي مختلف همكاري خود را شروع كرد. تجهيزات و كابل شبكه برند بلدن يكي از پرفروش ترين محصولات توليدي اين مجموعه محسوب مي شوند. برند بلدن به دليل ويژگي هاي خاص خود از جمله منحصر به فرد بودن، ماندگاري و كيفيت بالا، تامين نياز بازار، قيمت مناسب و مقرون به صرفه به عنوان برترين برند شناخته مي شود.برند بلدن

 شركت BELDEN محصولات متنوع و باكيفيت را در زمينه تجهيزات شبكه طراحي و توليد مي كند. انواع تجهيزات شبكه بلدن شامل مواردي چون كابل شبكه، پچ كورد، انواع كابل تصوير و كابل كواكسيال مي شود. تمام محصولات اين مجموعه تاييديه و استاندارد لازم را دريافت كرده است و طبق آن محصولات خود را توليد و به بازار فروش عرضه كرده است. محصولات برند بلدن ويژگي هاي مخصوص به خود را دارد كه از مهم ترين آن ها مي توان به تامين نياز بازار، منحصر به فرد بودن كالا، كيفيت و ماندگاري يكسان و مقرون به صرفه بودن اشاره كرد. شركت بلدن به دليل توليد محصولات باكيفيت و استاندارد مشتريان زيادي دارد و اين مسئله در معروفيت و اعتبار برند بلدن نقش مهم و اساسي ايفا مي كند.

بلدن يكي از شركت هاي معتبر آمريكايي است كه در زمينه تجهيزات كابل شبكه، كابل كواكسيال، پچ كورد شبكه فعاليت مي كند. اين مجموعه به دليل برخورداري از تكنولوژي روز دنيا و رعايت تمام نكات ايمني و استاندارد به عنوان بهترين برند توليد تجهيزات كابل شبكه و انواع سيم در جهان شناخته مي شود. برند بلدن محصولات متنوع خود را با در نظر گرفتن نياز بازار داخلي و بين المللي طراحي كرده و به بازار فروش عرضه مي كند. محصولات شركت بلدن از استاندارد و كيفيت خوبي برخوردار است و به همين دليل فروش فوق العاده اي را در بازار دارد.از اهداف اصلي اين مجموعه مي توان به توليد محصولات با كيفيت، ضمانت كالا، قيمت مناسب محصولات، مشتري مداري و ارائه خدمات پس از فروش اشاره كرد. مديران مجموعه شركت بلدن با در نظر گرفتن اين موارد و گسترش فعاليت هاي خود در سراسر دنيا تصميم به ايجاد نمايندگي هاي رسمي در سراسر دنيا گرفته اند. برند بلدن پرفروش ترين محصولات در زمينه تجهيزات و كابل شبكه در ايران را دارد كه به دليل كيفيت و استاندارد مشخص بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است. چنان چه قصد خريد محصولات باكيفيت و مقرون به صرفه برند بلدن را داريد مي توانيد به يكي از نمايندگي هاي رسمي اين شركت مراجعه كنيد و هر يك از محصولات مورد نياز خود را با قيمت مشخص خريداري كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

نمايندگي فروش محصولات بلدن

https://barghnet.com/بلدن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۰۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع: