iransite iransite .

iransite

خانه هوشمند بيسيم چيست ؟و نحوه ي عملكرد آن چگونه است؟

خانه هوشمند بي سيم چيست؟ شايد براي پاسخ به اين سوال كمي به عقب برگردم. چند سالي است كه ساختمان هوشمند بسيار رونق يافته و به يكي از موضوعات مهم در ساخت و ساز ساختمان ها تبديل شده است، همانطور كه در مورد ساخت برق كه هزينه هاي آن نيازي به جلسات و بحث و گفتگو نداشت. همچنين در برآورد هزينه هاي كل پروژه برق. با وجود اينكه هم از نظر كاركرد و هم از نظر تجمل يكي از مهم ترين قسمت هاي ساختمان بود، بخش بسيار كوچكي به حساب مي آمد.

سيستم هوشمند چيست

اما از آنجايي كه هميشه به روش سنتي اجرا مي شود و شايد 100 سال از تغيير اين روند مي گذرد، هزينه هاي آن در مقايسه با ساير هزينه هاي ساخت ناچيز بوده است.

اما امروزه سازندگان و مالكان متوجه شده اند كه ظرافت ساخت و ساز بيش از آن كه صرفاً محصول تجمل و زيبايي شناسي باشد، شامل مسائل كاربردي، رفاه و آسايش نيز مي شود كه زندگي را براي ساكنان اين خانه ها بسيار آسان مي كند.

همچنين نتايج ديگري مانند صرفه جويي در انرژي و ايمني به همراه دارد و اين موارد به اين معني است كه بيش از 60 درصد ساختمان هاي امروزي از سيستم هاي خانه هوشمند استفاده مي كنند.

اما يكي از بخش هاي مهم در استفاده از خانه هوشمند هزينه هاي خانه هوشمند و نحوه پياده سازي آنها مي باشد كه در انتخاب خانه هوشمند بسيار مهم است و با توجه به اينكه سيستم هاي هوشمند سيمي مانند KNX و BUS قيمت هاي سرسام آوري دارند و همچنين دوست دارند آنها را اجرا كنند. اين سيستم‌ها پيچيده و دشوار هستند، بسياري از مشتريان زودتر اين حوزه را ترك مي‌كنند و هوش را محدود مي‌كنند.

مزايا و معايب خانه هوشمند بي سيم و سيمي چيست؟

اما نگران نباشيد، زيرا با ورود خانه هاي هوشمند بي سيم به بازار هوشمند، بسياري از ايرادات سيستم هاي سيمي برطرف شده است و دو مورد از مهمترين مزيت هاي آنها نسبت به سيستم هاي سيمي قيمت و نحوه اجرا و نصب آن ها است. كه قيمت هم دارند كوچكتر از نوع سيمي هستند و براي نصب نيازي به سيم كشي پيچيده نيست و ارتباط بين تجهيزات به صورت بي سيم است كه كار نصب را بسيار آسان كرده است.

سيستم هاي بي سيم هوشمند چگونه كار مي كنند

عملكرد سيستم هاي خانه هوشمند بي سيم به اين صورت است كه به جاي كليدهاي پريزها و ترموستات هاي سنتي و كليدهاي قديمي كولر، از كليدها يا ماژول هاي خانه هوشمند استفاده مي شود كه در ابتدا عملكردي مشابه خود كليدها دارند، يعني آنها را مي توان لمس كرد يا مكانيكي. چراغ ها، فن ها و كولرها را از خود كليدها روشن و خاموش مي كرد. پس از آن نوبت به پنل لمسي مركزي يا ماژول مركزي (GATE MAY) مي رسد كه براي برق فقط نياز به فاز و صفر دارند و ارتباط آنها نيز بي سيم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۷:۵۵ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

HMI زيمنس چيست و كاربرد اچ ام اي در صنعت

HMI زيمنس چيست و كاربرد HMI در صنعت
پنل زيمنس (HME Siemens) يكي از قوي ترين و معتبرترين برندهاي موجود در بازار ايران است كه از تنوع بسيار بالايي برخوردار است. پنل زيمنس مدل هاي مختلفي دارد كه عبارتند از: پنل پايه زيمنس، پنل كامفورت زيمنس، پنل موبايل زيمنس، مولتي پنل زيمنس، پنل ميكرو زيمنس و پنل

پي ال سي زيمنس

خريد پي ال سي زيمنس

تاريخچه زيمنس

شركت صنعتي زيمنس يكي از معتبرترين شركت هاي صنعتي آلمان مي باشد كه در حال حاضر در صنايع انرژي، صنعتي، بهداشتي، زيرساختي و شهري فعاليت مي كند. اين يك فناوري است كه در چند دهه گذشته بسيار چشمگير بوده است

HMI زيمنس چيست و كاربرد HMI در صنعت

زيمنس HMI چيست؟
سيستم مانيتورينگ HMI مخفف كلمه لاتين HMI Human Machine Interface است. كه در واقع به معناي رابط بين انسان و ماشين است كه روند وضعيت، عملكرد و فعاليت دستگاه را نشان مي دهد. از اين نوع صفحه نمايش ها در تجهيزات پزشكي و صنعتي مانند برق، ساختمان، حمل و نقل، آب و فاضلاب و ... استفاده مي شود.

طبقه بندي سيستم هاي نظارت
به طور كلي به دو گروه تقسيم مي شوند
1PC نرم افزار اصلي: WinCC

نرم افزار پايه 2 پنل: پروتكل و WinCC Flexible

كامپيوتر پايه در اين سيستم، نظارت از طريق يك كامپيوتر كه يك صفحه گرافيكي است و يك صفحه كامپيوتر كه در اوج اتوماسيون صنعتي است كه اغلب در اتاق كنترل استفاده مي شود، انجام مي شود. نرم افزار Win CC مخصوص اين سيستم مي باشد، اين نرم افزار قابليت دانلود و آپلود را ندارد.

Basic PC Panel در اين سيستم كار مانيتورينگ توسط پنل انجام مي شود و محل قرارگيري آن در سطح پايين سيستم مي باشد.

HMI زيمنس چيست و كاربرد HMI در صنعت

انواع پنل هاي صنعتي زيمنس:
ميكرو پنل OP73 Micro_TP170 Micro _TP177 Micro
پنل موبايل پنل موبايل 170_177_ | 277
پنل اپراتور Op73_op77_op170_op270_op277
چند پانل MP177_MP270_MP277_MP270_MP377
پنل پايه KTP400_KTP600_KTP700_KTP1000_KTP1500
پنل پي سي پنل pc70_77_477_577_670_677_870_877
كامپيوتر شخصي
پنل لمسي TP170_TP177A_TP177B_TP270_TP277

در واقع از HMI براي نظارت، كنترل و ثبت اطلاعات يك سيستم استفاده مي شود كه فرآيند كنترل را به صورت آنلاين و گرافيكي به اپراتور نشان مي دهد و اپراتور مي تواند فرآيند صنعتي را مشاهده كند و همچنين مي تواند تنظيمات و دستورات را از طريق مانيتورينگ انجام دهد. سيستم PLC نمايشگري قابل برنامه ريزي است و به كمك آن مي توان پارامترهاي دستگاه و اينورتر را مشاهده و حتي تغيير داد.

در گذشته براي انجام چنين كارهايي از رايانه استفاده مي شد، اما به دليل آسيب پذيري نرم افزارهاي رايانه اي و احتمال ويروسي شدن آن و ايجاد خسارت اقتصادي، پنل هاي HME به مرور طراحي و جايگزين شدند. داشتن يك فرآيند اتوماسيون خوب در صنعت بسيار دشوار است و در بيشتر موارد پنل HMI به شكل صفحه نمايشي شبيه به مانيتور كامپيوتر نمايش داده مي شود و گاهي اوقات مدل ها توسط صفحه نمايش لمسي پشتيباني مي شوند. زيمنس HMI اين قابليت را دارد كه دستگاه هاي زمان 255 را به آن متصل كرده و پارامترهاي آنها را مشاهده كند. HMI از نرم افزار خاصي استفاده مي كند كه مي تواند توسط مهندسان اتوماسيون برنامه ريزي شود.

برندهاي مختلف پنل نيز نرم‌افزارهاي متفاوتي دارند، اين نرم‌افزار به مهندسان اين امكان را مي‌دهد كه ببينند اپراتورها چه چيزي را بايد روي صفحه ببينند و حتي چيزهايي را كه مي‌توانند نظارت كنند. اين صفحه نمايش ها توسط شركت هاي مختلف ساخته مي شوند. به بازار عرضه مي شوند.

عملكرد HMI
امكان ارتباط با شبكه هاي مختلف مانند Profi Bass، Profinet، Serial و ....
نمايشگر گرافيكي
نمايش نمودار
قابليت اتصال به انواع plc
قابليت ذخيره اطلاعات
قابليت نمايش انيميشن
به منظور اجرا در تاريخ و ساعت معين است
داراي يك ماكرو براي انجام محاسبات و اقدامات منطقي است
امكان ارسال اطلاعات از طريق اينترنت
امكان اتصال به درايوهاي كنترل سرعت موتور، سرو درايوها و تجهيزاتي كه داراي شبكه هاي صنعتي هستند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۶:۵۱ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

فوم الاستومري

فوم الاستومري و استفاده از آن براي عايق حرارتي يكي از بهترين ابزارها و مهمترين راه صرفه جويي در مصرف انرژي است. كه از هدر رفتن انرژي حرارتي در ساختمان ها جلوگيري مي كند.

 لوله پليكا

عايق كاري مناسب قسمت هاي مختلف ساختمان مانند سقف، كف و ديوارهاي جانبي و همچنين عايق كاري لوله ها و سطوح سرد و گرم باعث افزايش راندمان انرژي مي شود. با عايق كاري ساختمان مي توان 45 تا 55 درصد در انرژي گرمايش و سرمايش صرفه جويي كرد.

مقاله زير به تفسير كلي فوم هاي الاستومري و خواص فيزيكي فوم هاي الاستومري بر اساس NBR و EPDM مي پردازد. با ساختار استوار خدا همراه باشيد.
استفاده از فوم الاستومري
اگرچه فوم هاي الاستومري گران تر از پشم سنگ و پشم شيشه هستند. اما از آنجايي كه نيازي به پوشش دوگانه ندارند، براي كاربردهاي دماي پايين بسيار مناسب هستند. پايداري بسيار بالايي دارند.
سريع ترين روش عايق حرارتي سيستم هاي لوله كشي آماده. استفاده از فوم الاستومري اين فوم ها ضريب انتقال حرارت بسيار پاييني دارند. و انعطاف پذير هستند. و براي محيط هايي كه فضاي كاري كمي دارند. بسيار مناسب هستند.
همه انواع فوم الاستومري مواد سلولي سلول بسته انعطاف پذير هستند. و آنها بر اساس پلي وينيل كلريد، لاستيك نيتريل-بوتادين يا مونومر لاستيك اتيلن پروپيلن ساخته مي شوند.
ارزش يادآوري را دارد. در بازار ساختمان و سازه، فوم هاي الاستومري را با نام هاي عايق الاستومري، عايق مانتويي، عايق رولي الاستومري و عايق ورق الاستومري نيز مي شناسند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۹:۰۷ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

تور مسافرتي و انواع آن

گردشگري چيست؟
در سال 1937 جامعه ملل براي اولين بار از اصطلاحات توريست (معادل فارسي توريست) و گردشگري استفاده كرد. تور از كلمه لاتين turn مي آيد و به معناي دور زدن است. تعريف كامل صنعت گردشگري توسط سازمان جهاني گردشگري اين است: «مجموعه فعاليت هاي يك يا چند نفر كه به مكاني غير از محل زندگي عادي خود مي روند و حداقل يك شب و حداكثر يك سال در آنجا مي مانند. هدف از سفر آنها گذراندن اوقات فراغت است و اهدافي مانند اشتغال و درآمد در آن لحاظ نشده است.صنعت گردشگري كه از آن به عنوان طلاي نامرئي ياد مي شود يكي از صنايع مهم و متنوع بين شركت هاي مختلف در سراسر جهان است. كه مي تواند درآمدهاي هنگفتي را براي كشورها به ارمغان بياورد و بر فرهنگ، اقتصاد و حوزه هاي اجتماعي تأثير بسزايي داشته باشد.

نويد گشت

تور اروپا

صنعت گردشگري

تور مسافرتي چيست؟
تورها بر اساس نياز و خواسته مشتريان در قالب يك بسته مسافرتي ارائه مي شود كه در آن مسير، برنامه سفر و فعاليت هاي مسافران در چارچوبي مشخص تدوين مي شود. در واقع يك تور را مي توان يك پكيج يا يك بسته مسافرتي در نظر گرفت كه بسته به بودجه و هزينه در نظر گرفته شده با كيفيت هاي متفاوتي به مسافر فروخته مي شود. در اين پكيج كالا و خدماتي براي رفع نياز گردشگران در سفر ارائه شده است. تورها توسط آژانس هاي مسافرتي فروخته مي شوند.

تور مسافرتي

راهنماي تور كيست؟
مجريان تور يا تور ليدرها از قبل هماهنگي هاي لازم را با تمامي بخش هاي خدماتي مانند شركت هاي حمل و نقل، محل اقامت (مانند هتلداران) و جاذبه ها و در نهايت بسته هاي پيشنهادي سفر انجام مي دهند. آنها با قيمت ها و كيفيت هاي مختلف ارائه مي شوند. پس لازم نيست نگران چيزي باشيد، فقط چمدان هايتان را ببنديد و با آرامش از سفر لذت ببريد.

بسته هاي مسافرتي را به مشتريان ارائه دهيد

آژانس هاي مسافرتي
آژانس هاي مسافرتي كه به عنوان نماينده فروش در بخش گردشگري محسوب مي شوند، نقش مستقيمي بين مصرف كننده نهايي و فروشنده اصلي دارند. در اين آژانس ها افرادي مشغول به كار هستند كه با رعايت كامل تورها اطلاعات جامعي را در اختيار مسافران قرار مي دهند.
بسته هاي مسافرتي در بخش گردشگري عبارتند از:
به طور كلي آژانس هاي مسافرتي و مجريان تور در اكثر مناطق جهان موظف به ارائه كليه خدمات از صفر تا صد براي مسافران هستند.
شركت هاي حمل و نقل هوايي، دريايي، ريلي و زميني شامل هواپيما، كشتي هاي كروز، قطار، خودرو و غيره مي باشد. (تورهاي زميني معمولا جزو ارزان ترين تورها هستند).
خدمات اقامتي شامل هتل، اقامتگاه، مسافرخانه، متل، ويلا، مهمانسرا، مسافرخانه، خوابگاه، اقامتگاه بوم گردي، خانه روستايي، كمپ و ... مي باشد.
گشت زني و بازديد از جاذبه هاي گردشگري طبيعي يا ساخت بشر مانند شهربازي، موزه ها، شهربازي ها، مكان هاي ديدني و تفريحي. بازديد نيم روزه تا يك روزه از جاذبه هاي شهر مقصد را Sightseeing و به بازديد خارج از شهر مقصد كمتر از 24 ساعت (بدون يك شب اقامت) Excursion مي گويند.
تغذيه شامل ارائه خدمات پذيرايي در رستوران هاي مقصد و در نظر گرفتن 3 وعده غذايي اصلي صبحانه، ناهار و شام مي باشد.
به روش ارائه خدمات اقامتي با يك صبحانه كوتاه، Continental Plan يا B/B و تحويل 3 وعده غذايي اصلي را Modified American Plan يا American Plan مي گويند. سرويس غذا شامل نوشيدني هاي ساده مانند آب، آب ميوه و ... مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۳۵ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

صافكاري ‐ خدمات صافكاري بدون رنگ با قديريان

صافكاري به مجموعه اي از فعاليت هايي گفته مي شود كه يك تعميركار ماشين براي ترميم و تعويض قطعات انجام مي دهد. اتومبيل ها ممكن است به هر دليلي كه عمده ترين آن تصادفات است دچار آسيب هاي جزئي و كلي بدنه شوند .همانگونه كه گفته شد بدنه اتومبيل ساخته شده از چند لايه فلز است كه پس از حرارت دهي در دماي بالا به شكل اتومبيل در آمده اند. اين بدنه هاي فلزي به گونه ايست كه افراد معمولي قادر به رفع خراش ها ، فرورفتگي ها ، قرشدگي ها و حتي آسيب هاي رنگي بدنه نيستند و لازم است به يك صافكار با تجربه و ماهر مراجعه گردد . صافكاري انواع متفاوتي دارد كه مهمترين آنها صافكاري بدون رنگ و صافكاري با رنگ مي باشد . پس از انتخاب نوع صافكاري ، صافكار با استفاده از ابزارهاي مخصوص مانند چكش و دستگاه مكنده ، قرشدگي ، فروفتگي و يا برآمدگي ايجاد شده در بدنه اتومبيل را از بين مي برد تا بدنه به حالت اولش باز گردد. برخي از صدمات تنها با انجام همين مرحله ترميم مي شود و صافكار پس از رفع پستي و بلندي ايجاد شده در بدنه به سراغ پوليش كاري مي رود و با ايجاد يكدستي در بدنه كار صافكار تمام مي شود.


شاسي كشي


ابزارهاي صافكاري خودرو
ابزارهاي صافكاري خودرو يكي از ملزومات مهم جهت ترميم بدنه اتومبيل است. با اين ابزارها مي توان بخش هاي ناهموار بدنه را به حالت اصلي برگرداند و مرمت كرد. صافكاري باكيفيت علاوه بر ابزارآلات مناسب نياز به مهارت فرد تعميركار نيز بستگي دارد. اگر وسايل و تجهيزات باكيفيت در اختيار صافكار بوده اما وي فاقد مهارت هاي لازم باشد صافكاري به درستي شكل نمي گيرد. بنابراين بايد هر دو عامل يعني ابزارهاي صافكاري خودرو و مهارت تعميركار در كنار يكديگر قرار گيرند تا فرايند صافكاري به خوبي انجام شود. وسايل صافكاري ماشين به دو گروه بدون رنگ و با رنگ تقسيم مي شوند كه هر كدام به منظور خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد.


ابزارهاي صافكاري بي رنگ خودرو
ابزارهاي بدون رنگ صافكاري اتومبيل عبارتند از:


• ميله هاي صافكاري بخش هايي از بدنه خودرو نظير: كاپوت، ستون، صندوق عقب، درب ها و سقف را ترميم مي كنند كه البته كار كردن با آنها مهارت خاصي نياز دارد.


• مشتي و قالب تنه براي برطرف كردن برآمدگي و فررفتگي ها مورد استفاده قرار مي گيرند.


• تگرگ كش چسبي جهت برطرف كردن فرو رفتگي ها البته توسط صافكار ماهر به كار برده مي شود.


• ابزار چوبي با روكش هاي فولاد و آلومينيوم جزو وسايل جديد است.


• هاتباكس نيز تعمير قطعات خودرو را بدون باز شدن انجام مي دهد.


• دستگاه مغناطيسي از دستگاه هاي تگرگ كشي هستند و توسط امواج گردابي الكتريكي ترميم مي كنند.


ابزارهاي صافكاري خودرو با رنگ
ابزارهاي متعددي براي صافكاري بارنگ مورد استفاده قرار مي گيرند كه عبارتند از: سمباده، دستگاه جوش، خشك كن رنگ موضعي، شاسي كش، پمپ رنگ، وسايل بتونه كار و پوليش. هر كدام از اين ابزارهاي صافكاري خودرو براي هدفي خاص مورد استفاده قرار مي گيرند. با كمك اين وسايل اغلب آسيب هاي شديد و عمقي بدنه ترميم مي شود و بدنه ماشين به حالت اوليه خود باز مي گردد.


صافكاري نقاشي ماشين
همانطور كه گفتيم بدنه ماشين از چند لايه فلز تشكيل شده است كه ممكن است هركدام از لايه ها با توجه به نوع ماشين داراي جنس متفاوتي باشند به همين دليل هنگام ضربه خوردن به بدنه ماشين بايد بدون هيچ عملياتي آن را به دست متخصص اين كار سپرد. در جريان تصادفات امكان آسيب رسيدن به اين ورقه‌هاي فلز است هر چه شدت ضربات وارد بيشتر باشد به همان ميزان احتمال ايجاد فرو رفتگي و قر شدگي در بدنه خودرو بيشتر مي‌شود. صدمات وارده به بدنه تنها به تورفتگي يا ايجاد خط و خش نمي‌انجامد گاهي در اثر ضربات بدنه دچار پارگي يا رنگ ريختگي مي‌شود كه لازم است صافكاري بدون رنگ علاوه بر ترميم پستي و بلندي‌هاي ايجاد شده در جهت رنگ كردن يا حتي تعويض قطعه آسيب ديده برآيد.


صافكاري بدون رنگ يا PDR
در صافكاري pdr، هدف صافكار صاف كردن سطح فرو رفته يا برآمده در بدنه خودرو است.كه اين كار با استفاده از چكش كاري و استفاده از دستگاه پمپ باد يا همان دستگاه مكش انجام مي‌شود. انجام اين عمليات‌ها موج‌هايي را در رنگ بدنه به وجود مي‌آورد كه يك صافكار حرفه اي قادر است اين موج‌ها را از بين ببرد. اما در صافكاري با رنگ صافكار لازم است كه با ايجاد بستري از رنگ و پوليش بر روي بدنه خودرو، آسيب‌هاي وارده را ترميم نمايد. در اين حالت صافكار بايد با استفاده از رنگ بستر و پوليش قسمت آسيب ديده را كاملا صافكاري نمايد تا بدنه مانند روز اولش شود.


صافكاري بدون رنگ كاپوت چگونه انجام مي شود؟
در تصادفات رانندگي پس از مراجعه به مجموعه صافكاري براي درست كردن نقاط آسيب ديده،پس از بررسي شخص صافكار بسته به شدت ضربه تصميم مي‌گيرد كه قطعه تعويض، صافكاري و يا صافكاري و رنگ شود. به همين دليل در صنعت صافكاري بدنه خودرو، دو روش كلي صافكاري بدون رنگ كاپوت و صافكاري با رنگ كاپوت وجود دارد كه بسته به مهارت و صلاح‌ديد صافكار يكي از اين دو روش انتخاب مي‌شود.


به عنوان مثال اگر ضربه وارد‌شده در حدي نباشد كه به ورق و رنگ آسيب برسد (فقط در حد فرو رفتگي بدنه باشد) خودرو اصطلاحا با تقه گريسي صاف مي‌شود. براي صافكاري بي‌رنگ يك بخش از خودرو روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه مرسوم‌ترين و قديمي‌ترين آن، چرب‌كردن بدنه با استفاده از گريس و در نهايت صاف كردن ورق با بهره‌گيري از ابزار‌آلاتي است.


هرچند كه اين روزها كمتر صافكاري از اين روش براي ترميم بدنه بهره مي‌گيرد اما اين اصطلاح چيزي است كه در بين مردم مرسوم است. صافكاري بدون رنگ كاپوت روش‌هاي مختلفي از جمله همان صافكاري تقه گريسي مشهور، حرارتي و با استفاده از نور خورشيد دارد كه در هر يك از اين روش‌ها، تنها هنر صافكار است كه ميزان تميزي كار را مشخص مي‌كند.


انواع صافكاري
انتخاب اين روش به ميزان آسيب به بدنه خودرو بستگي دارد. بديهي است هر چقدر آسيب به بدنه خودرو بيشتر باشد، اين كار بايد با دقت و تجهيزات بيشتري انجام شود. به همين دليل، براي تعيين انواع صافكاري بايد به شدت و ميزان آسيب به خودرو توجه شود. انواع صافكاري خودرو به اقداماتي گفته مي شود كه در خصوص ترميم و سالم سازي ظاهر بدنه است. اتومبيل با اقدامات مذكور از نظر ظاهري در حد مطلوبي قرار مي گيرد. صافكاري ماشين اغلب در دو مرحله چكش كاري و رنگ آميزي توسط ابزارآلات مخصوص انجام مي شود. آسيب هايي كه خودرو در تصادفات دچار مي شود مثل تورفتگي ها، برآمدگي ها و همچنين خط و خش هاي ريز و درشت، توسط مهارت صافكار و وسايل باكيفيت برطرف مي شود.


انواع صافكاري خودرو براي آسيب هاي سطحي و عمقي انجام مي شود. جهت آسيب ها و صدمات عمقي بدنه بايد علاوه بر چكش كاري از رنگ آميزي نيز جهت ترميم استفاده كرد. اما صدماتي كه سطحي هستند اغلب با مهارت صافكار ترميم شده و نيازي به رنگ آميزي نيست. بنابراين مي توان انواع صافكاري خودرو را براي ميزان آسيب ها در دو نوع صافكاري بدون رنگ و با رنگ در نظر گرفت.


معرفي ساير انواع صافكاري ماشين
صافكاري علاوه بر با رنگ و بدون رنگ انواع ديگري نيز دارد كه عبارتند از:


• ترميم بدنه با ليزر يكي ديگر از انواع صافكاري خودرو است. در اين نوع از اشعه ليزر جهت مرمت استفاده مي شود.


• استفاده از دستگاه هاي وكيوم يكي ديگر از روش هاي ترميم بدنه ماشين است. در اين روش نيازي به رنگ نيست و ترميم توسط نيروي خلأ انجام مي شود.


• صافكاري با ميله يا pdr يكي از شيوه هاي نوين ترميم بدنه ماشين به شمار مي رود. در اين روش نيز صافكاري بدون رنگ انجام مي شود.


• يكي ديگر از روش هاي جديد در خصوص انواع صافكاري بدنه با استفاده از چسب حرارتي صورت مي گيرد. در اين روش چسب تزريق مي شود و سپس با اعمال نيرو تورفتگي ترميم مي شود.


• به وجود آوردن ميدان مغناطيسي نيز مي تواند موجب برطرف شدن برآمدگي هاي بدنه اتومبيل شود. در صافكاري با دستگاه مغناطيسي بدون كوچكترين ضربه اي بدنه به حالت اوليه باز مي گردد.


پوليش بدنه


صافكاري اجزاي بدنه خودرو
صافكاري اجزاي بدنه خودرو فعاليتي مفيد جهت برطرف كردن آسيب هاي ناشي از تصادفات روي بدنه اتومبيل است. اگر اين فعاليت توسط صافكار ماهر انجام شود، ظاهر ماشين حالت اوليه خود را به دست آورده و افت قيمت آن كاهش مي يابد. صافكاري براي آسيب هاي سطحي و عمقي بدنه با انجام فعاليت چكش كاري صورت مي گيرد. در آسيب هاي سطحي اغلب از رنگ براي ترميم بدنه استفاده نمي شود ولي معمولا آسيب ها و صدمات عمقي بدنه خودرو بدون رنگ امكان پذير نيست.


يك صافكار ماهر بايد تلاش كند تا مرمت و ترميم بدنه را بدون رنگ انجام دهد تا اتومبيل افت قيمت كمتري داشته باشد. صافكاري اجزاي بدنه خودرو علاوه بر مهارت صافكار به وسايل و ابزار باكيفيت نيازمند است. ابزاآلات مختلفي براي هموار كردن فرورفتگي و برآمدگي هاي بدنه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در دو نوع با رنگ و بدون رنگ تقسيم بندي مي شوند.


برخي از ابزارهاي با رنگ صافكاري عبارتند از: شاسي كش، دستگاه جوش، سمباده، وسايل بتونه كاري و پوليش. ابزارهايي مثل: تگرگ كش چسبي، ميله هاي صافكاري، مشتي و قالب تنه، ابزار چوبي، هاتباكس براي صافكاري بدون رنگ مورد استفاده قرار مي گيرند. برخي از اين وسايل براي بخش هاي گوناگون بدنه به كار مي روند. به عنوان مثال ميله هاي صافكاري براي ترميم سقف، كاپوت، درب ها، صندوق عقب، ستون و بدنه ماشين به كار مي روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۴۲ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

محصولات تبليغاتي سهيل گيفت

خودكار تبليغاتي خودكار تبليغاتي پلاستيكي براي هديه در نمايشگاه ها و براي همه بازديدكنندگان غرفه مناسب است. اين هدايا جزو ارزان ترين هدايا هستند و همچنين بسيار كاربردي هستند.

ابزار تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

حداقل سفارش پلاستيك تبليغاتي اتوماتيك 1000 عدد مي باشد. خودكارهاي تبليغاتي موجود در پيشنهاد اين شركت از مواد درجه يك و مرغوب ساخته شده و تمام مغزها نو و روان هستند. خودكارهاي فلزي نيز جزو هداياي ارزان قيمت هستند و هرگز از دايره كادوها خارج نمي شوند. اين خودكارها به عنوان هديه براي همه مناسب بوده و بسيار كاربردي هستند. به طور گسترده در نمايشگاه ها، سمينارها، كنفرانس ها استفاده مي شود. اگر براي اين نوع خودكار از جعبه استفاده كنيد، توجه بيشتري را به خود جلب مي كند. حداقل سفارش فلز تبليغاتي اتوماتيك 100 عدد مي باشد. چاپ استفاده شده بر روي اين خودكارها چاپ ليزري مي باشد.

هداياي ارزان تبليغاتي اگر در انتخاب اينهداياي ارزان تبليغاتي دقت كنيد، از نظر كارايي هيچ تفاوتي با هداياي تبليغاتي گران قيمت نخواهند داشت. ماسك ضد آفتاب تبليغاتي ليوان پلاستيكي تبليغاتي دستمال كاغذي تبليغاتي آگهي خوشبو كننده خودرو تبليغات خودكار زير ليواني هاي تبليغاتي و ساير محصولات مشابه مي توانند هداياي تبليغاتي ارزان و مفيدي باشند كه برند شما را به مشتريان بالقوه شما معرفي كنند. براي انتخاب هداياي تبليغاتي ارزان و مناسب با برند خود، ابتدا بايد اطلاعات دقيق و كاملي در مورد مشتريان خود كسب كنيد. گروه سني، جنسيت، سطح تحصيلات و شغل مراجعين مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه اي شود. به عنوان مثال، هداياي تبليغاتي براي كودكان و بزرگسالان ممكن است شامل خودكارهاي تبليغاتي باشد. در انتخاب بهترين هداياي تبليغاتي تنها نخواهيد بود.

متخصصان گيفت ما مفتخرند كه مناسب ترين هداياي تبليغاتي ارزان، مفيد، خلاقانه و جديد را با توجه به نوع كسب و كار و طبقه بندي مشتريان به شما ارائه دهند و در تمامي مراحل انتخاب، سفارش و ارسال محصولات شما را همراهي كنند.پ فلش تبليغاتي فلش تبليغاتي را شايد بتوان هديه تبليغاتي دهه هاي اخير دانست كه با آن مي توان اطلاعاتي را در زمان حافظه شفاهي انسان و اخيراً آلبوم هاي عكس، كاست، فيلم، درايو ديسك، سي دي و ... ذخيره كرد. ثبت خاطرات، علايق و اطلاعات ما مهم و زيبا بود و جاي زيادي را اشغال مي كرد. اكنون توسط فلش ​​تبليغاتي جايگزين شده است و به ابزاري مفيد براي ذخيره اطلاعات ما در اشكال و اندازه هاي بسيار كوچك اما با ظرفيت زياد و قيمت هاي واقعا ارزان تبديل شده است. امروزه اين ويژگي ارزشمند تكنولوژيكي نيز پوشيده از لباس هاي تبليغاتي است و با نام فلش تبليغاتي بسيار محبوب است.

اگر محصول پركاربردي را انتخاب كنيد كه تقريباً توسط عموم استفاده مي شود، طبيعتاً دسترسي مخاطبان شما به همان ميزان افزايش مي يابد و گاهي اوقات، از آنجايي كه اينجا مكاني براي ذخيره اطلاعات مهم و ارزشمند آنها است، به خوبي نگهداري مي شود و با دقت. فلش مموري تبليغاتي بر خلاف هارد به دليل نداشتن قطعات مكانيكي عمري تقريبا طولاني دارد و شايد به همين دليل گاهي اوقات با گارانتي مادام العمر عرضه مي شود، بنابراين اين نكته مهم و كاربردي باعث مي شود كه درك تبليغات روي آن آسانتر شود. يك چوب تبليغاتي درج مي شود تا سال ها و حتي يك عمر نقش يك عنصر تبليغاتي برند شما را ايفا كند.

هداياي تبليغاتي هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياست بازاريابي و برندسازي يك شركت براي دستيابي به مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي يك ابزار بازاريابي قدرتمند در دستان كسب و كارها هستند تا خود را به خريدار نشان دهند و در ذهن مخاطب باقي بمانند. هديه تبليغاتي بايد شما را به مخاطب يادآوري كند و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل داشته باشد و اين دليل نمي شود كه از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده كنيد بلكه مي توانيد با كمي خلاقيت از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده كنيد. طرح. made فرض بر اين است كه هديه تبليغاتي كه به عنوان هديه انتخاب مي كنيد بايد كاربردي، بادوام و هميشه جلوي چشم مخاطبان باشد و از همه مهمتر خلاقيت داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۱۷ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

شناخت عصر طلايي آكواريوس

ما در بدنمان هفت چاكرا داريم كه اسم هاي مختلفي دارند و از طريق اين چاكرا مي باشد كه مي توانيم انرژي خودمان را تخليه كينم.براي اين كه بتوانيم انرژي بدنمان را آزاد كنيم بايد به آن ها رسيدگي كنيم. اين چاكراها مركز انرژي بدن و راه ارتباطي كالبد جسمي و كالبد معنوي ما هستند. ميزان توجهي كه هر فرد بر روي باز نگه داشتم اين چاكراها دارد باعث مي شود ميزان انرژي و سلامتي فرد نيز بالا برود. در ادامه به توضيح خواص سنگ ها بر چاكرا مي پردازيم.

 

مثبت انديشي

مديتيشن ماه كامل
خواص استفاده از سنگ چاكرا چيست؟

با استفاده از مديتيشن و سنگ هاي اين چاكراها شما ميتوانيد انرژي بدن خودتان را آزاد كنيد. معمولا هم عوامل دروني و هم عوامل بيروني باعث باز يا بسته بودن اين چاكراها تاثير گذار مي باشد يكي از اين عوامل سنگ ها هفت چاكرا مي باشد.

خواص سنگ ها بر چاكرا تأثير مثبتي را در تقويت انرژي و عملكرد چاكراها دارند. استفاده از اين هفت سنگ باعث مي شود كه به درك احساسات و عواطف ديگران كمك مي كند، سيستم ايمني بدن شما را تقويت مي كند.

باعث تصفيه خون در بدن شما مي شود. فشار خون شما را كاهش مي دهد، التهاب ها ي پوست را شما را تسكين مي دهند و همچنين باعث خنك شدن پوست شما مي شود.

باعث مي شود كه حالت هاي بي خوابي ، سرگيجه و افسردگي در شما كاهش پيدا كند و سيستم تنفسي و عصبي شما بهبود پيدا كند.

تنظيم كننده غده تيروئيد مي باشد، باعث خودشناسي در شما مي شود.

در برابر حملات رواني از شما حفاظت مي كند.

افزايش قدرت بدني و درك و روشني نسبت به ساير افراد در شما ايجاد مي شود.

باعث مثبت انديشي در شما مي شود.

آسترولوژي چه تاثيري بر چاكراها دارد؟

آسترولوژي يك علم قديمي در مورد ستارگان، سيارات، خورشيد و اجرام فلكي مي باشد و ارتباط آن ها با انسان و زمان دقيق هر فرد نيز با اين قضيه در ارتباط مي باشد. با مطالعه دقيق در مورد زمان دقيق تولد هر فرد و جايگاه ستارگان، سيارات و خورشيد در زمان تولد فرد مي توان پي به شخصيت فرد برد. اين علم در كشورهايي مانند چين، هند براي پيشگويي وقايع كره زمين و يونان و روم به وسيله هوروسكوپ براي كشف شخصيت هاي مختلف افراد و وقايع تاثير گرفته از اين موقعيت هاي اين اجسام بر روي افراد استفاده شده است.

با كمك Astrology ، افرادي كه مي توانند اين موارد را تفسير كنند مي توانند چارت تولد افراد را نيز تفسير كنند و با كمك اين چارت ها مي توان از حقايق بزرگ زندگي هر فرد اطلاعات قابل توجه كسب كرد. زماني كه چارت ها تفسير مي شود مي توانيد تمامي تصميم هاي مهم زندگي تان را كشف كنيد.

در اين چارت شما مي توانيد نتايج مهمي مانند نكات ازدواج، تحصيل، استعداد و كار و مالي خودتان را بررسي كنيد. همچنين ديگر اطلاعات مهمي كه مي تواند از طريق چارت كسب كرد چارت و هوروسكوپ ازدواج مي باشد. با كمك اين چارت شما مي توانيد متوجه شويدكه چه زماني ازدواج مي كنيد آيا ازدواج شما مناسب مي باشد يا خير و چه فردي مناسب شما است و شخصيت شما با چه شخصيت مناسب مي باشد. اين چارت به شما نشان مي دهد كه سياره زندگي هر شخصي كيست و براساس آن مي توان گفت چارت احساس موفقي خواهد داشت يا خير.

چارت احساسي يك مسير كاملا مشخص و درستي را براي شما مشخص مي كند و به افراد سيگنال مي دهد كه روابط عاشقانه خودشان را در چه مسيري پيش ببرند. در خواص سنگ ها بر چاكرا آمده است كه،از اين سنگ هاي هفت چاكرا مي توانيد به عنوان يك ابزار يا يك اكسير بسيار قوي براي تاثير گذاري قوي بر روي معنويات و جسم خودتان در نظر بگيريد.براي اين كه بتوانيد چاكراهاي خودتان را باز كنيد بهتر است اين سنگ ها را به همراه داشته باشيد سپس به اين صورت كه پاهايتان از هم فاصله داشته باشد و براي چند ثانيه عضلاتتان را منقبض كردهو اگر تنها هستيد فرياد زده و يا كاري كنيد كه ريه هايتان خالي شود سپس اين كار را چندين مرتبه تكرار كنيد تا حالتان خوب شود. اين سنگ ها را بايد به گونه با خود ببريد كه انگار از كالبد و جسم خودتان هستند. براي اين كه اين سنگ ها سالم و تميز باقي بمانند بهتر است كه آن ها را مواد شوينده و شيميايي دور نگه داريد . بعضي از سنگ ها مقاوت بالايي دارند اما ممكن است بعضي ديگر زودتر آسيب ببينند.

همچنين شما مي توانيد سنگتان را بر زير آب هاي روان مثل جوي، آب شير و رودخانه قرار دهيد. اين كار را بهتر است هر روز انجام دهيد تا انرژي آن ها تخليه شود. تحليل و بررسي آسترولوژي ازدواج بايد در نظر بگيريد چارت كه تهيه مي كنيد دقيق باشد،كه اگر اين چارت را با ابزار دقيق و خاص به دست نياوريد ممكن است اطلاعات درست و مرتبط با خودتان را كسب نكنيد. ستارگان و سيارات دائما در حال حركت هستند و همين دليل باعث مي شود كه تبادل انرژي در چارت هاي ازدواج و احساسي زيادتر شود. فردي كه مي خواهد اين چارت هاي را تفسير كند بايد اطلاعات دقيق و تفسير درست بدست بياورد، وگرنه هوروسكوپ ازدواج دقيقي نمي شود.در اين محتوا در مورد اين كه چاكرا چيست و براي باز كردن چاكرا ها چه بايد كرد پرداخته ايم هم چنين در مورد مزاياي هفت سنگ چاكرا و مديتيشن اطلاعات مفيدي را در اختيار شما قرار داديم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۵۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

خريد چمدان مناسب آرش

نوع چمدان:

قطعات يدكي چمدان

چمدان ها در دو نوع پارچه اي و كيف سخت موجود هستند.



چمدان هاي با بدنه پارچه اي انواع مختلفي دارند. همه اين پارچه ها ضد آب هستند و تفاوت آنها در نوع پارچه اي است كه استفاده مي كنند. اگر قصد خريد اين نوع چمدان را داريد به اين نكته توجه كنيد كه هر چه بافت پارچه نازكتر باشد و تراكم آن بيشتر باشد براي خريد چمدان اين جنس بهتر است.



كيس هاي سخت در سه نوع پلي پروپيلن (PP)، پلي كربنات (PC) و PVC موجود است. چمدان هاي پلي پروپيلن در برابر ضربه بسيار مقاوم بوده و بدنه اي محكم دارند. اتصالات آنها از لوله استفاده مي كند و زيپ ندارد. چمدان هاي پي وي سي بسيار شكننده هستند و بهترين گزينه براي خريد نيستند، تنها مزيت اين نوع چمدان ارزان بودن آن است. چمدان هاي پلي كربنات بسيار متنوع هستند و گزينه خوبي براي خريد هستند.



از مزاياي اين نوع چمدان هاي سخت مي توان به محافظت بيشتر در برابر آب و رطوبت، حفاظت از وسايل الكترونيكي و اشياء شكستني، نظافت آسان و سريع، مدل هاي بدون زيپ و استفاده از قفل هاي رمزگذاري شده (به ويژه TSA) اشاره كرد. از جمله معايب اين نوع چمدان ها عدم امكان افزايش حجم و اشغال فضاي بيشتر نسبت به ساير انواع چمدان است.



نوع كويل:



قرقره قاب اصلي چمدان است و بايد محكم و بادوام باشد. براي بررسي نوع قرقره مي توانيد قاب را باز كنيد و مواد قرقره را از داخل حس كنيد. كويل با انعطاف پذيري بالا و در عين حال قوي مناسب ترين نوع است.



چرخ ها:



صندوق عقب چهار چرخ و دو چرخ است. جابجايي چمدان هاي چهار چرخ راحت تر است. محكم و شكننده نبودن چرخ ها نيز يكي از مواردي است كه بايد بررسي شود.



اندازه چمدان:



چمدان ها در سه سايز كوچك، متوسط ??و بزرگ موجود هستند. افراد با توجه به نياز و استفاده خود بهترين سايز را انتخاب مي كنند. اما يك چمدان بزرگ بسيار كمتر استفاده خواهد شد. يكي از پرطرفدارترين انواع چمدان، كيف خلباني است كه با توجه به اندازه مناسب و حمل آسان، كاربرد فراواني خواهد داشت.



وزن چمدان:



يكي از مواردي كه در هنگام خريد بايد به آن توجه كرد، وزن چمدان است. چمدان هاي سنگين حمل و نقل را براي شما دشوار مي كند و هزينه هاي اضافي را متحمل مي شود.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۳۲ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

خريد درب اتوماتيك

يكي از ملاك‌ هايي كه شما بايد در نظر داشته  باشيد خدمات پس ‌از فروش درب‌ اتوماتيك است مانند آسانسور يا هر وسيله ي مصرفي اين‌ چنيني ديگري اگر شركت فروشنده بعد از فروش محصول هيچ خدماتي را به شما ارائه ندهد به دردسر خواهيد افتاد و پيدا كردن سازمان خدماتي ديگري براي استخدام نيرو به مشكل بر خواهيد خورد. پس حتما از فروشنده بپرسيد كه خدمات پس‌ از فروش به محصول تعلق مي ‌گيرد. درست است كه هزينه‌ اي كه به فروشنده پرداخت مي  ‌كنيد هميشه ملاك درستي براي اين‌  كه محصول مرغوب باشد نيست اما معمولاً مخصوصاً در چنين اقلامي شما با پرداخت كردن هزينه بيشتري كالاي قابل ‌اعتماد تري را دريافت مي ‌كنيد. به ‌طور كلي و ميانگين قيمت درب اتوماتيك دياكو با توجه به شركت سازنده كه در چه كشوري قرار دارد توليد داخل است يا نه از 18 ميليون تومان تا 60 ميليون  تومان متغير است.

 


 

تعمير درب اتوماتيك 

درب اتوماتيك پاركينگ ، درب اتوماتيك شيشه اي ، كركره برقي و به طور كلي انواع درب اتوماتيك از آن دسته از سازه هايي هستند كه به طور اتوماتيك و برقي كار مي كنند و تنها با استفاده از ريموت كنترل باز و بسته مي شوند. با توجه به ميزان تردد در ساختمان هاي تجاري و مسكوني اين احتمال وجود دارد كه به مرور زمان دچار خرابي شوند. بنابراين به محض خراب شدن درب اتوماتيك بايد نسبت به تعمير آن اقدام شود. تعمير درب اتوماتيك بايد توسط يك متخصص و كارشناس انجام شود. در عين حال توصيه مي كنيم براي طول عمر و كارايي بيشتر درب اتوماتيك به صورت دوره اي نسبت به سرويس آن اقدام نماييد. لازم به ذكر است كه هزينه تعميرات درب اتوماتيك و سرويس درب اتوماتيك با توجه به نوع خرابي و قطعات مورد نياز متفاوت مي باشد. بيشترين هزينه اي كه ممكن است براي تعمير درب هاي اتوماتيك صرف شود مربوط به تعمير موتور درب اتوماتيك خواهد بود.

 

اپراتور درب اتوماتيك

وقتي نزديك در اتوماتيك مي‌ شويد به ‌خودي ‌خود باز مي  ‌شود چطور اين اتفاق مي  ‌افتد؟ حقيقت اين است كه ساختار درب‌ اتوماتيك خيلي پيچيده نيست آن‌  ها داراي سنسور و يك مدار الكتريكي كنترل‌ كننده هستند كه به ‌صورت خودكار هر موجود متحركي كه به آن‌ ها نزديك شود شناسايي مي ‌شود و توسط اپراتور در باز مي ‌شود. درست است كه مي‌ گوييم اين يك ساختار ساده است اما كنترل‌ كننده اين درد ها ساختار پيچيده ‌اي دارد چرا كه بعد از اين ‌كه اپراتور، درب اتوماتيك را باز كرد بايد با در بسته شود براي بالا رفتن امنيت اپراتور و كنترل ‌كننده هماهنگي و سرعت بالايي بايد داشته باشند. اگر اين هماهنگي به هر نحوي به ‌هم بريزد براي كساني كه مي ‌خواهند از در عبور كند خطرناك خواهد بود و در ممكن است تا مدت طولاني بدون آنكه نياز باشد باز بماند

https://diakodoor.com/درب-اتوماتيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۵۳ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع:

كركره برقي ارزان

پارامترهاي مختلفي در تعيين قيمت كركره برقي نقش دارند كه از اين دست مولفه ها مي توان به ابعاد كركره برقي، جنس تيغه ها، كيفيت يراق آلات، درصد خلوص فلزات به كار رفته شده در ساختار كركره برقي، نحوه اتصال تيغه ها به همديگر، نوع و جنس تيغه ها، طرح و رنگ تيغه ها، برند و كشور سازنده، مشخصات فني اشاره كرد.البته فاكتور هاي ديگري نيز در بعضي از پروژه هاي خاص مانند استفاده از منبع تغذيه و .. نيز در قيمت كركره برقي بي تاثير نمي باشد . در زمان اندازه گيري محل نصب كركره برقي ، اگر محل مورد نظر شما آهن كشي شده باشد از داخل پروفيل و اگر اهن كشي نشده است از ديوار و جايي كه كركره برقي دياكو بايد نصب شود اندازه گيري نماييد .

معرفي انواع كركره برقي

1- يكي از رايج ترين انواع كركره هاي برقي، صفحات آلومينيومي مي‏باشد. متريال اصلي اين تيغه ها از بيلت استاندارد آلومينيوم با تكنيك توليد اكسترود مي باشد. از خصوصيات كركره برقي آلومينيومي مقاومت در برابر خوردگي است. اين كركره ها سبك هستند. از ويژگي هاي ديگر اين كركره ها رنگ بندي متنوع مي باشد كه جلوه هاي بصري بهتري را براي منازل ما ايجاد مي كند. 
2- يكي ديگر از انواع كركره هاي پركاربرد، پلي كربنات شفاف مي باشد كه جهت انواع كركره برقي واحدهاي تجاري، پاركينگ ها، پنجره ها و... مورد استفاده قرار مي‏گيرد. اين كركره ها از هر دو طرف قابل رويت هستند. آنها اتوماتيك بوده و از دوام بالايي نيز برخوردار هستند. از اين كركره ها به عنوان پارتيشن بين لابي و باغ خود نيز مي توانيد استفاده كنيد. بنابراين مي توانيد به راحتي از طريق اين كركره ها از منظره باغ لذت ببريد. دارا بودن خصوصيت نورپذير بودن، علاوه بر استحكام و زيبايي مي تواند نور موردنياز آن محل را نيز در صورت لزوم تامين نمايد..
3- يكي ديگر از كركره هاي برقي مورداستفاده كركره برقي گالوانيزه فوم دار است كه داراي رنگ و طرح گوناگون مي باشد. در مقايسه با تيغه هاي كركره برقي آلومينيويم، اين نوع تيغه ها از استحكام كمتري برخوردار مي باشد. اين نوع كركره برقي به شدت  بي صدا بوده و به همين دليل از آن براي درب ورودي پاركينگ ها استفاده بيشتري مي ‏شود.
4- يكي ديگر از انواع كركره هاي برقي مي توان از نوع كركره پانچ نام برد كه اين قبيل كركره ها براي زيبايي بيشتر و همچنين ورود نور بصورت تركيبي با تيغه كركره آلومينيوم ساده به كار مي رود. براي جلوگيري از ورود و خروج گردوخاك در پشت تيغه كركره پانچ، از تلق شفاف پلي كربن استفاده مي شود. البته در صورتي كه از اين نوع كركره ها در پاركينگ استفاده گردد، نبايد در پشت تيغه كركره پانچ، نوار پلي كربن نصب شود زيرا مانع خذوج دود توليدي اگزور خودروها از ميان كركره هاي پانچ خواهد شد.

https://diakodoor.com/كركره-برقي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۰۸ توسط:سعيد ورمرزيار موضوع: